"Adik Okay Tak?" - Abby Abadi Cari Marissa di IG, Risau Mesej Tak Balas


Siapa sangka kapsyen di Instagram boleh mencetuskan kebimbangan ramai! Pelakon Abby Abadi, yang lebih dikenali sebagai Arbaiyah Abdul Rahman, 47, baru-baru ini meluahkan rasa rindu dan risau terhadap anak perempuannya, Marissa Dania Hakim, melalui satu hantaran di InstaStory.


Kisah Penuh Kebimbangan Seorang Ibu

Abby berkongsi bahawa Marissa sukar dihubungi, membuatkan beliau tidak tenang. "Adik sayang, buat apa tu? Adik okay tak tu? Kenapa mama mesej tak balas?" tulisnya dengan nada penuh kebimbangan.


Lebih menyentuh hati, Abby turut mengajak Marissa pulang ke rumah untuk menikmati hidangan spaghetti kegemarannya. "Mama nak ajak makan, nak masak spaghetti untuk adik ni. Bila nak balik?" katanya lagi.


Isu Lama Berbangkit, Hubungan Kembali Pulih

Untuk yang belum tahu, Marissa sebelum ini menjadi perhatian apabila didakwa bernikah di Thailand dengan seorang lelaki bernama Ahmad Aslam yang juga suami orang pada 27 Disember tahun lalu. Spekulasi ini akhirnya disahkan sendiri oleh Abby pada 16 Mac lalu. Ketegangan sempat berlaku antara ibu dan anak ini, namun hubungan mereka kini kembali jernih, terbukti dengan kehadiran Marissa bersama Abby meraikan 1 Syawal baru-baru ini.


Ajak Kawan-Kawan Baca & Kongsikan!

Jadi, apa pendapat korang tentang kisah ni? Kadang-kadang, kita terlupa betapa pentingnya hubungan keluarga, terutamanya bila jarang berhubung. Jom kita kongsi artikel ni dengan kawan-kawan, supaya semua orang lebih peka dan menghargai keluarga mereka. Klik butang kongsi tu sekarang dan tag kawan-kawan korang!


Siapa tahu, mungkin artikel ni boleh jadi pengingat buat kita semua. Keluarga, tak kira apa yang berlaku, tetap nombor satu. Jangan lupa untuk tinggalkan komen korang tentang apa yang korang rasa lepas baca cerita ni. 😊👨‍👩‍👧‍👦 #KisahKeluarga #AbbyAbadi #MarissaDania #JomKongsi

Previous Post Next Post

Contact Form