"Aedy Ashraf: Jangan Marah Sharnaaz, Dia Abang Kami!"


Hai pembaca setia! 🌟


Ada cerita menarik dari dunia hiburan yang pasti korang nak tahu. Baru-baru ni, pelakon kacak Aedy Ashraf berkongsi pendapat tentang Sharnaaz Ahmad yang muat naik gambar bersama teman istimewanya, Amelia Henderson, di Instagram. Yang menariknya, Aedy tak cemburu langsung! Nak tahu kenapa? Jom baca cerita ni sampai habis.


Aedy Ashraf, yang kita semua kenal sebagai seorang pelakon berbakat, tak kisah pun bila Sharnaaz Ahmad berkongsi gambar dengan Amelia Henderson. Malah, Aedy anggap Sharnaaz sebagai seorang abang yang baik. Katanya, apa yang Sharnaaz buat tu biasa je dalam industri ni.


"Janganlah marah Sharnaaz, dia adalah abang untuk saya dan Amelia. Dia punya teguran atau pun pujian itu membina," kata Aedy yang berusia 30 tahun.


Aedy tambah lagi, hubungan mereka seperti adik-beradik. Mereka selalu berbalas komen di Instagram dan DM. So, no hard feelings lah!


Semasa sidang media filem terbaru "Kahar Kapla High Council" di Lumi Tropicana, Petaling Jaya, Aedy sempat berkongsi pendapatnya. Dia tak nampak apa yang Sharnaaz buat tu sebagai sesuatu yang negatif. Amelia memang layak dapat pujian, sebab lakonan dia memang mantap!


"Saya rasa biasalah, mereka (netizen) nak cakap apa pun mereka boleh cakap. Tapi saya tidak nampak benda itu sebagai satu perkara yang negatif. Sebaliknya bagi saya ia positif dan Amelia juga merupakan pelakon yang bagus," kata Aedy dengan penuh yakin.


Sebelum ni, Sharnaaz mencuri perhatian netizen dengan gambar sweet dia bersama Amelia. Ada yang kata mereka nampak serasi bersama, tapi ada juga yang risau Aedy terasa hati. Tapi Aedy tenang je, tak ada apa-apa masalah pun. Dia faham situasi dan menghormati Sharnaaz sebagai abang dalam industri ni.


Jadi, korang rasa macam mana? Best tak cerita ni? Kalau korang suka, jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang! Biar diorang pun tahu cerita sebenar. Klik share sekarang dan kita sama-sama sokong industri hiburan Malaysia! 💖


Terima kasih sebab baca sampai habis. Stay tuned untuk lebih banyak cerita menarik dari dunia hiburan!


#AedyAshraf #SharnaazAhmad #AmeliaHenderson #GosipHiburan #FilemMalaysia #HighCouncil #KaharKapla

Previous Post Next Post

Contact Form