Aliff Aziz Dijangka Lafaz Talak Terhadap Bella Astillah Hari Ini, Dah Setuju Beberapa Terma Penceraian


Kisah Rumah Tangga Aliff Aziz dan Bella Astillah Hampir ke Penghujung

Hello semua! Hari ini kita ada cerita panas tentang pasangan selebriti yang selalu menjadi bualan ramai, Aliff Aziz dan Bella Astillah. Lepas beberapa bulan jadi topik hangat, akhirnya Aliff dijangka akan melafazkan talak terhadap Bella pada hari Khamis ini.


Peguam Syarie Sahkan Talak Bakal Dilafaz

Peguam syarie yang mewakili Bella, Azmi Mohd Rais, memberitahu media di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan bahawa segala persiapan untuk lafaz talak sudah dilakukan. "Insya-Allah akan lafaz," katanya ringkas.


Terma Penceraian Sudah Dipersetujui

Menurut Azmi, kedua-dua pihak telah bersetuju dengan beberapa terma penceraian yang dibincangkan melalui peguam masing-masing. "Perbincangan telah dilakukan. Kedua-dua pihak bersetuju dengan terma dan hari ini akan tanda tangan di mahkamah," jelasnya.


Aliff Diam Seribu Bahasa

Ketika tiba di mahkamah, Aliff enggan memberi sebarang kenyataan dan terus masuk ke dewan mahkamah bersama bapanya, Aziz Sapdan. Memang misteri sungguh!


Sejarah Penuh Drama

Bella memfailkan permohonan cerai secara ekspres pada 13 Mac lalu selepas Aliff dicekup berkhalwat dengan Ruhainies di sebuah kondominium pada 9 Mac 2024. Pasangan ini pernah mengambil keputusan untuk bercerai pada 16 Mei 2019 selepas Aliff beberapa kali berlaku curang, namun kembali rujuk ketika dalam tempoh edah.


Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016 dan dikurniakan dua cahaya mata, Ayden Adrean, 6, dan Ara Adreanna, 3.


Apa Pendapat Anda?

Jadi, apa pendapat korang tentang kisah rumah tangga mereka? Adakah ini pengakhiran atau ada peluang untuk mereka berbaik semula? Jom kongsikan pendapat korang di ruangan komen!


Call to Action

Kalau korang rasa artikel ini menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan. Mungkin mereka pun ada pendapat yang ingin dikongsikan. Klik butang share dan sebarkan kisah ini!

Previous Post Next Post

Contact Form