Aliff Aziz Serah Anak-Anak Kepada Bella: Kisah Penuh Emosi di Sebalik Keputusan Ini


Penyanyi dan pelakon terkenal, Aliff Aziz, membuat keputusan besar untuk memberikan hak penjagaan penuh anak-anaknya kepada bekas isterinya, Bella Astillah. Menurut Aliff, keputusan ini dibuat demi kebaikan anak-anak mereka, Ayden Adrean yang berusia 7 tahun dan Ara Adreanna yang berusia 4 tahun.


Demi Kebajikan Anak-Anak

Aliff, yang kini berusia 33 tahun, mengakui bahawa Bella, sebagai ibu kandung, adalah yang terbaik untuk menjaga anak-anak mereka. "Bella adalah ibu kandung kepada anak-anak kami dan kami akan berbaik demi mereka," katanya. Aliff juga menekankan bahawa mereka berdua bertekad untuk mengekalkan hubungan baik demi kebajikan anak-anak.


Keputusan di Mahkamah

Keputusan ini diumumkan Aliff selepas kes penceraian mereka selesai di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan. Pada hari Khamis tersebut, Aliff melafazkan talak satu terhadap Bella pada pukul 1.10 petang di hadapan Hakim Syarie Wan Mohd Najid Wan Hamat.


Perlukan Ruang dan Masa

Mengulas lanjut mengenai hubungannya dengan Bella, Aliff menyatakan sekarang bukan waktu yang sesuai untuk membincangkan perkara itu secara terperinci. Beliau meminta orang ramai memberi mereka ruang dan masa serta mendoakan yang terbaik untuk mereka berdua. "Ini bukan masa yang sesuai untuk bercakap mengenai hubungan saya dengan Bella tetapi mohon semua beri ruang dan masa," ujarnya.


Fasa Muhasabah Diri

Aliff juga memberitahu bahawa beliau sedang berehat daripada dunia seni untuk menjaga kesihatan mentalnya. "Saya dalam fasa untuk berehat sebentar terutamanya bagi menjaga kesihatan mental. Hari ini merupakan hari yang 'hectic' bagi saya," katanya. Beliau percaya rezeki adalah ketentuan Allah dan kini lebih fokus kepada muhasabah diri.


Kisah Cinta yang Penuh Liku

Untuk rekod, Aliff dan Bella berkahwin pada 9 September 2016. Pasangan ini pernah bercerai pada 16 Mei 2019 selepas Aliff beberapa kali berlaku curang namun mereka kembali rujuk ketika dalam tempoh idah.


Kongsi Kisah Ini dengan Kawan-Kawan Anda!

Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Kisah Aliff Aziz dan Bella Astillah ini penuh dengan pengajaran dan emosi. Tekan butang 'Kongsi' di bawah dan sebarkan kepada rakan-rakan anda. Mari kita sama-sama mendoakan yang terbaik untuk mereka!

Previous Post Next Post

Contact Form