Azri Iskandar Tak Jadi Kahwin, Datuk Noora Dedah Mereka Tak Serasi: Kisah Penuh Drama!


Pelakon terkenal Azri Iskandar nampaknya terpaksa melupakan hasratnya untuk mengakhiri zaman dudanya. Hubungannya dengan usahawan cantik, Datuk Noora Kay, berakhir dengan perpisahan yang mengejutkan ramai. Apa sebenarnya yang berlaku? Mari kita bongkar kisah ini!


Hubungan Berakhir di Penghujung Mei

Noora, 48, telah mengesahkan bahawa hubungan cintanya dengan Azri berakhir pada penghujung Mei lalu. Menurut Noora, punca perpisahan tersebut adalah kerana mereka tidak mempunyai keserasian sebagai pasangan hidup.


"Apa yang saya boleh cakap memang kami sudah putus sejak akhir Mei lalu. Saya percaya ajal, maut, dan jodoh semuanya ketentuan Allah. Selepas berkawan dengannya, saya rasa tiada keserasian di antara kami," kata Noora ketika dihubungi oleh kami pada hari Selasa.


Azri Terima Keputusan dengan Terbuka

Meskipun berpisah, Noora memberitahu bahawa Azri menerima keputusan tersebut dengan hati yang terbuka dan mereka masih mengekalkan hubungan baik sebagai kawan. "Abang Azri seorang yang sangat baik. Apabila saya memberitahu yang saya rasakan kami tidak serasi, dia boleh terima dengan terbuka. Walaupun sudah berpisah, kami masih mengekalkan hubungan baik. Buat apa nak bergaduh, kami bukan budak-budak muda lagi," ujarnya dengan tenang.


Kisah Cinta yang Menjadi Tumpuan

Sebelum ini, kisah cinta Azri dan Noora memang menjadi perhatian ramai apabila foto mereka makan malam bersama tersebar di media sosial. Foto itu turut disertai oleh bekas isteri Azri, pelakon dan pengarah Ellie Suriaty. Malah, rakan baik Noora, penerbit Datuk Ayu Puteh, juga memberi bayangan bahawa Azri bakal menamatkan zaman dudanya dengan Noora.


Menurut cerita Ayu, Azri dan Noora bertemu sekitar pertengahan tahun lalu ketika sama-sama hadir ke majlis tayangan sebuah filem. Namun, Ayu tidak mengetahui bahawa hubungan mereka semakin rapat sehinggalah Noora berkongsi mengenainya.


Noora merupakan seorang ahli perniagaan dan ibu tunggal dengan dua orang cahaya mata. Sementara itu, Azri dan Ellie bercerai talak satu pada 17 Mei 2022 selepas 19 tahun hidup bersama. Mereka dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Azrell Omar, 19, dan Nur Azreen, 15 tahun.


Sebarkan Kisah Ini!

Menarik kan kisah ini? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mungkin ada yang boleh belajar sesuatu daripada kisah cinta dan perpisahan Azri dan Noora. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan kepada yang lain!


P/S: Jangan lupa tinggalkan komen anda di bawah, kami nak tahu pendapat anda tentang kisah ini!

Previous Post Next Post

Contact Form