Buasir Tahap Empat, Lan Solo Terpaksa Jalani Pembedahan Kali Kedua


Hai semua! Dah dengar cerita terbaru pasal penyanyi popular kita, Lan Solo? Baru-baru ni dia kena buat pembedahan buasir tahap empat kali kedua! Betul-betul mengejutkan!


Jadi, ceritanya begini. Lan Solo atau nama sebenarnya Muhammad Razlan Mohamed Yusof, berusia 39 tahun, terpaksa menjalani pembedahan di sebuah pusat perubatan di Puchong, Selangor. Isterinya, Nur Sheila Hassim, yang bagitahu yang Lan mengalami masalah buasir tahap empat yang serius.


Menurut Sheila, ini bukanlah pembedahan pertama Lan. Sebelum ini, dia dah pernah alami pada tahun 2017. Tapi kali ni, doktor terpaksa buang tiga buasir sekaligus selepas buasir-buasir itu bengkak.


Sheila juga kongsikan yang sebelum ni, Lan dah cuba macam-macam cara untuk redakan masalah buasir ni. Tapi tak jadi-jadi. Sampai-sampai dia terpaksa ke hospital untuk rawatan lanjut.


Penyakit buasir ni memang tak main-main. Sheila cerita lagi, Lan selalu kerja keras tanpa banyak rehat, dan mungkin itulah punca dia kena penyakit ni. Tapi walaupun selepas pembedahan, Lan dah bersemangat nak kembali bekerja dan berjumpa peminatnya di Sabah esok hari.


Jom kita doakan agar Lan cepat sembuh dan kembali dengan lagu-lagu hitnya! Kalau kawan-kawan ada yang alami masalah serupa atau nak kongsi pengalaman, bolehlah komen di bawah. Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan yang lain supaya diorang pun tahu cerita terkini Lan Solo!

Previous Post Next Post

Contact Form