Eidrees, Anak Pandai Jaga Penampilan, Terima Kasih Anzalna Nasir!



Siapa sangka, gelagat comel Mohamad Eidrees, anak sulung pelakon terkenal Anzalna Nasir, sedang bersiap sambil menyisir rambutnya di hadapan cermin telah mencuri perhatian ramai. Walaupun baru berusia lima tahun, Eidrees sudah pandai menjaga penampilan dirinya, membuktikan didikan ibunya yang sangat teliti.


Sebagai seorang ibu yang penyayang dan prihatin, Anzalna, 36, sentiasa menekankan soal kebersihan dan penampilan diri kepada anaknya. Menurut Anzalna, dia memang mengajar anak-anaknya untuk sentiasa kelihatan kemas dan bersih sejak dari kecil.


"Eidrees memang sangat menjaga penampilan dia, sentiasa bersih, kemas dan wangi. Saya memang dah ajar dia sejak kecil sebab saya tak suka anak-anak saya selekeh!" kata Anzalna dengan bangga.


Anzalna berkongsi perkara ini menerusi hantaran di Instastory miliknya pada Selasa, menunjukkan betapa dia bangga dengan anaknya yang sudah pandai berdikari dalam menjaga penampilan diri.


Lebih menarik lagi, Anzalna menjelaskan bahawa ketelitiannya dalam menjaga penampilan anak-anak adalah kerana dia mencontohi ibunya sendiri.


"Saya terikut perangai ibu saya yang suka menggayakan anak-anak sejak kami kecil sampai sekarang. Terima kasih kepada ibu saya, dialah ibu yang terbaik!" tambahnya lagi.


Untuk pengetahuan semua, Anzalna mendirikan rumah tangga dengan Hanif Zaki pada 2016. Selain Eidrees, pasangan bahagia ini juga dikurniakan seorang lagi cahaya mata iaitu Mohamad Emirhan yang kini berusia dua tahun.


Jom Kongsi Cerita Ini!


Suka dengan gelagat comel Eidrees dan didikan teliti Anzalna? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mungkin mereka juga boleh mendapat inspirasi dalam mendidik anak-anak agar sentiasa menjaga penampilan dan kebersihan diri. Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan kebaikan!

Previous Post Next Post

Contact Form