Ellie Suriaty Tidak Cemburu Bekas Suami, Azri Iskandar Terima Hakikat Tiada Jodoh


Pelakon veteran, Ellie Suriaty, menghembuskan angin segar dengan menegaskan bahawa dia tidak merasakan cemburu ketika bekas suaminya, Azri Iskandar, memilih untuk kembali ke jalan perkahwinan sebelum ini.


Ellie, atau lebih dikenali sebagai Ellie Suriaty Omar, 54 tahun, turut menjelaskan bahawa beliau turut membantu menguruskan majlis perkahwinan Azri dengan usahawan terkenal, Datuk Noora Kay.


"Kenapa saya nak cemburu? Saya tak pernah ambil pusing tentang perkara itu. Malah, saya turut membantu menguruskan majlis mereka," jelas Ellie dengan tenang.


Pendedahan ini datang selepas kisah putusnya perkahwinan Azri dengan Noora mendapat perhatian awam yang meluas.


"Saya melihat Azri tenang. Saya yakin dia sudah menerima keputusan ini dengan lapang dada," tambahnya.


Menurut Ellie, beliau tidak sependapat dengan beberapa hal semasa perbincangan mengenai perkahwinan Azri dan Noora, dan merasakan ada kecenderungan untuk memihak.


"Noora tidak memahami pekerjaan Azri sebagai seorang seniman. Azri kini sibuk dengan penggambaran drama. Kami meminta penangguhan majlis kerana kesibukan Azri. Ini bukan malam gala, saya tidak suka drama," ujarnya dengan nada jenaka.


Ellie, yang juga merupakan ibu kepada dua anak hasil perkahwinan dengan Azri, menekankan bahawa mereka bertiga masih berhubungan baik walaupun kini berpisah haluan.


"Saya seorang individu dari dunia kreatif. Kami mencipta drama tetapi saya tidak suka drama dalam kehidupan sebenar," kata Ellie sambil tersenyum.


Dalam pada itu, Noora turut memberitahu dalam temu bual terdahulu bahawa dia dan Azri masih bersahabat walaupun cita-cita mereka untuk bersama tidak tercapai.


Azri dan Ellie bercerai pada Mei 2022 selepas 19 tahun membina rumah tangga, meninggalkan dua anak mereka, Azrell Omar, 19 tahun, dan Nur Azreen, 15 tahun.


Bagikan Artikel Ini dengan Rakan Anda!

Jangan lupa kongsi artikel menarik ini dengan rakan-rakan anda yang suka mengikuti perkembangan terkini dunia selebriti dan drama kehidupan!

Previous Post Next Post

Contact Form