"Hubungan Luna Maya dan Maxime: Langkah Menuju Pernikahan yang Dinanti-Nantikan!"



Luna Maya dan Maxime Bouttier, seperti yang ramai sudah tahu, akhirnya mendapat lampu hijau dari orang tua mereka untuk melangkah ke fasa selanjutnya dalam hubungan mereka. Dalam satu temu bual santai dengan Denny Sumargo di saluran Youtube, Luna berkongsi berita gembira ini dengan senyuman yang tak terbendung.


"Alhamdulillah, kedua ibu bapa kami memberi restu dengan tangan terbuka. Ini memberi kami satu lagi alasan untuk bersyukur. Terutamanya, dengan kami berdua berasal dari latar belakang budaya yang berbeza, tapi pada akhirnya, cinta mengatasi segalanya," katanya dengan nada riang.


Luna, yang sudah berusia 41 tahun, bersama-sama Maxime telah menjalin hubungan selama setahun lamanya. Tetapi, baginya, tiada kata-kata yang dapat menerangkan betapa bersyukurnya dia atas keputusan positif ibu bapanya. "Memang, tiada gandingan yang sempurna, tapi saya percaya kami boleh membuatnya terbaik," tambahnya lagi.


Namun, apabila ditanya tentang tarikh perkahwinan, Luna tersenyum misteri. "Ah, tarikh perkahwinan masih suatu misteri yang kami biarkan kepada takdir. Kami percaya, segalanya akan berlaku pada masanya yang betul. Sekarang, fokus kami adalah untuk menikmati setiap detik bersama-sama."


Khabar angin mengenai hubungan mereka mula berputar apabila mereka berdua merayakan ulang tahun Maxime pada bulan April 2024 yang lalu. Sejak itu, peminat-peminat setia Luna dan Maxime mula tidak sabar untuk mengetahui perkembangan lanjut hubungan mereka.


Jadi, jom kongsikan kisah indah ini dengan rakan-rakan anda! Siapa tahu, mungkin ada yang terinspirasi oleh cerita cinta mereka. ❤️

Previous Post Next Post

Contact Form