Isu Mesej Lucah Selesai: Hafidz Roshdi dan Shuhada Sepakat Berdamai


Hai semua! 🌟


Korang mesti dah dengar cerita panas tentang pelakon kacak kita, Hafidz Roshdi kan? Kali ini, ada berita baik untuk semua! Hafidz dan bekas isterinya, Nurul Shuhada, dah pun mencapai kata sepakat untuk tidak lagi menyebarkan aib masing-masing. Wah, ini baru matang!


Hafidz: "Tak Pernah Ada Perbualan Lucah"


Hafidz atau nama penuhnya Muhammad Hafidz Roshdi, 30, menafikan sekeras-kerasnya bahawa dia pernah menghantar sebarang mesej berbaur lucah seperti yang didakwa oleh Shuhada di Instagram. Menurut Hafidz, isu ini sudah pun diselesaikan dengan baik. Kedua-dua pihak dah setuju untuk berdamai dan tidak lagi menyebarkan aib masing-masing di media sosial. Hebat kan?


"Benda itu sudah selesai. Pihak saya dan dia sudah setuju untuk berdamai dan tidak lagi menyebarkan aib masing-masing (di media sosial)," kata Hafidz ketika dihubungi kami pada Rabu.


"Saya tidak pernah ada perbualan seperti itu. Ia tidak berlaku antara saya dengan orang tersebut," tambah Hafidz lagi.


Tindakan Tegas Jika Fitnah Berterusan


Hafidz juga memberi amaran bahawa dia tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika Shuhada masih menyebarkan aib dan melemparkan fitnah terhadapnya. Wah, tegas sungguh!


"Kalau benda ini berlaku lagi, ada lagi sebarkan fitnah, aib, saya tidak teragak-agak nak ambil tindakan (undang-undang)," ujar Hafidz.


Sejarah Singkat Kisah Mereka


Untuk korang yang mungkin terlepas cerita, Shuhada sebelum ini mendedahkan perbualan lucah antara Hafidz dan seorang wanita yang dipercayai orang ketiga dalam rumah tangga mereka. Perbualan tersebut dikatakan berlaku sekitar Januari tahun lalu dan menjadi punca Shuhada nekad memfailkan penceraian.


Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 30 April 2016 dan sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam pada 27 Julai 2023. Mereka mempunyai dua orang cahaya mata yang comel, Humairah, 7, dan Umarr, 4 tahun.


Hafidz kini telah bernikah dengan wanita pilihannya, Athira Yuhada, pada 15 Disember tahun lalu.


Eh, apa lagi? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang! Share la, biar semua tahu cerita sebenar. Klik je button share tu! 😊💌

Previous Post Next Post

Contact Form