Isu Selesai! Ustaz Don Kembali Bersiaran dalam 'Salam Baitullah' Malam Ini!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Kepada semua peminat Ustaz Don Daniyal, ada berita gembira untuk anda! Pendakwah kesayangan ramai ini akan kembali mengendalikan program 'Salam Baitullah' yang akan disiarkan di RTM pada malam Rabu. Rindu dengan ceramah dan perkongsian ilmu dari Ustaz Don? Nah, malam ini kita akan dapat mendengar beliau kembali.


Masalah Sudah Selesai!

Menurut pengurusnya, Ana, segala masalah yang timbul sebelum ini telah diselesaikan dengan baik oleh kedua-dua pihak. "Jumpa malam ini... Ustaz Don bakal bersiaran kembali malam ini. Masalah pun sudah selesai selepas pihak Ustaz Don dan RTM duduk berbincang," katanya ketika dihubungi kami.


Ana turut berkongsi bahawa pertemuan dengan pegawai Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) berjalan lancar dan mereka banyak membantu dalam menyelesaikan isu ini. "Perkara yang berlaku adalah perbalahan ilmu, jadi kami kenalah duduk secara berilmiah untuk selesaikannya. Perjumpaan Ustaz Don bersama pegawai JAKIM juga berjalan dengan baik malah pihak menteri sendiri bantu selesaikan isu ini sebenarnya," katanya.


Cerita Di Sebalik Tabir

Untuk pengetahuan anda, pada 5 Jun lalu, Ketua Pengarah Jabatan Penyiaran Malaysia, Datuk Suhaimi Sulaiman, memaklumkan bahawa Ustaz Don direhatkan sementara daripada mengendalikan program 'Salam Baitullah'. Langkah ini diambil bagi mengelakkan perbalahan berpanjangan dalam kalangan netizen di media sosial serta memastikan kelancaran penyiaran program sepanjang musim Haji tahun ini.


Jemput Menonton dan Kongsikan!

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menonton 'Salam Baitullah' bersama Ustaz Don malam ini. Mari sama-sama menimba ilmu dan menikmati perkongsian dari beliau yang sentiasa dinanti-nantikan.


Dan jangan lupa, sebarkan berita baik ini kepada kawan-kawan anda! Kongsikan artikel ini di media sosial dan ajak mereka menonton program yang penuh manfaat ini. Tekan butang 'share' sekarang dan bantu kawan-kawan anda untuk tidak ketinggalan!


Jumpa malam ini di RTM! 🌙✨


P.S.: Jangan lupa tinggalkan komen selepas menonton, kami ingin tahu apa pendapat anda tentang episod malam ini!

Previous Post Next Post

Contact Form