Kisah Menarik Siti Badriah: Bekas Kekasih Gay dan Suami yang Cool



Hai semua, korang mesti penasaran dengan cerita terbaru Siti Badriah yang baru-baru ni viral di media sosial kan? Jadi, Siti Badriah ni cerita dalam satu temu bual di YouTube yang dia pernah ada hubungan dengan seorang lelaki gay dulu.


Kisahnya begini, Sibad, nama panggilan mesra dia, mengaku yang dulu dia ada berpacaran dengan seorang lelaki yang sebenarnya gay. Dia tahu pasal seksualiti lelaki tu tapi tetap decide nak cuba membantu dia jadi lelaki straight. Memang mulia niatnya!


Walaupun cinta mereka tak menjadi, tapi Sibad kata diorang masih kawan baik sampai sekarang. Best kan? Memang kagum dengan Sibad yang boleh jaga hubungan baik macam tu.


Yang lagi best, suami Sibad, Krisjiana, pun cool je dengan semua ni. Dia kata dia tak rasa cemburu langsung sebab dia tahu lelaki tu gay, so tak ada la persaingan. Bagi Krisjiana, tak ada yang perlu dibimbangkan sebab dia tahu Sibad setia pada dia.


Korang ada kawan macam Krisjiana tak? Chill je, tak cemburu walaupun isteri ada ex yang masih rapat. Memang pasangan idaman ramai la macam ni.


Jadi, korang rasa macam mana dengan kisah Sibad ni? Meh share cerita ni dengan kawan-kawan semua supaya diorang pun boleh tau kisah menarik ni. Jangan lupa like dan subscribe untuk update cerita viral lain!

Previous Post Next Post

Contact Form