Lelaki Ceroboh Rumah Aeril dan Wawa: Apa Cerita Sebenarnya?


Hey semua! Pernah dengar cerita tentang rumah Aeril Zafrel dan Wawa Zainal yang diceroboh? Nah, mari kita sembang santai sikit pasal kejadian yang bikin ramai terkejut ni.


Siapa Sebenarnya Lelaki Tu?

Baru-baru ni, ada seorang lelaki yang menyelinap masuk ke rumah pasangan selebriti terkenal, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal. Tapi lepas mereka kongsi rakaman CCTV di Instagram, ibu kepada lelaki tu terus datang jumpa dan ceritakan keadaan sebenar. Rupa-rupanya, lelaki tu memang ada masalah kesihatan mental.


"Kami terima banyak DM lepas kongsi video tu. Ada seorang wanita yang merupakan ibu kepada lelaki tu, nak jumpa kami. Dia jelaskan keadaan anaknya yang tak normal dan dah nasihatkan anak dia supaya tak ulangi perbuatan tu," kata Wawa.


Apa Tindakan Aeril dan Wawa?

Selepas tahu keadaan sebenar, Aeril dan Wawa memutuskan untuk turunkan semula video yang tunjuk wajah lelaki tu. Bagus kan mereka ni?


Ada Hikmah Di Sebalik Kejadian

Yang menariknya, Aeril rasa ada hikmah di sebalik kejadian ni. Mereka jumpa benda pelik yang disyaki sebagai sihir pemisah di rumah mereka. Menakutkan, kan? Aeril terus periksa seluruh rumah dan jumpa benda yang tak sepatutnya ada.


"Saya risau dengan keadaan lelaki tu sebab mungkin ada orang lain yang suruh dia buat kerja tu. Tapi apa yang saya jumpa tu memang benda asing. Orang yang arif kata itu sihir pemisah," jelas Aeril.


Ajak Orang Ramai Bantu

Jumaat lepas, Aeril dan Wawa minta bantuan orang ramai untuk jejaki lelaki yang disyaki hantar 'barang sihir' tu ke rumah mereka. Aeril pun dah buat laporan polis selepas jumpa batang pinang dan kulit limau yang dibakar di halaman rumahnya. Seram, kan?


Ajak Kawan-Kawan Baca dan Kongsi Artikel Ini!

Jadi, itulah kisah di sebalik kejadian yang menimpa Aeril dan Wawa. Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, mungkin ada yang boleh belajar sesuatu dari cerita ni. Jangan lupa share, okay?

Previous Post Next Post

Contact Form