Nedim Masuk ICU, Nora Danish Beri Semangat Bekas Suami


Pelakon terkenal Nora Danish telah memberikan kata-kata semangat buat bekas suaminya, Nedim Nazri, yang kini sedang dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) di sebuah hospital swasta. Meskipun mereka sudah berpisah, Nora, atau nama penuhnya Nora Mohd Danish Hanif, 42, tetap mendoakan kesejahteraan dan ketabahan Nedim dalam menghadapi ujian kesihatan ini.


"Terus kuat, daddy," tulis Nora dalam satu hantaran di Instastory beliau.


Sebelum ini, Nedim atau nama penuhnya Mohamed Nedim Mohamed Nazri, memaklumkan bahawa beliau telah dimasukkan ke ICU. "Sudah berumur 41 tahun dan saya kini dalam hospital, ICU," katanya. Walau bagaimanapun, kedua-duanya tidak berkongsi butiran lanjut mengenai penyakit yang dialami oleh Nedim.


Pasangan ini telah disahkan bercerai di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada Rabu lalu. Nedim melafazkan talak satu terhadap Nora, menamatkan spekulasi mengenai pergolakan rumah tangga mereka sebelum ini. Selepas prosiding berlangsung, Nedim enggan memberikan sebarang komen mengenai keputusan untuk bercerai.


Untuk rekod, Nora dan Nedim mendirikan rumah tangga pada 30 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Mohamed Neqayl, yang kini berusia 6 tahun.


Kongsi Artikel Ini dengan Kawan-Kawan!

Semoga artikel ini memberikan inspirasi kepada kita semua tentang pentingnya memberikan sokongan, walaupun hubungan sudah berakhir. Jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga memerlukan semangat dan inspirasi yang sama. Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form