Netizen Kata Tak Sesuai Azri Iskandar Kahwin Dengan Wanita Bergelar Datuk... Noora Kay Tetap Rendah Diri dan Mesra Semua Orang!


Status Datuk Bukan Penghalang Cinta Noora Kay dan Azri Iskandar

Gelaran Datuk yang dimiliki usahawan Noora Kay tidak menjadi penghalang dalam hubungannya dengan pelakon Azri Iskandar. Walaupun ada netizen yang berpendapat mereka tidak sekufu, Noora, 48, menegaskan bahawa dia berkawan dengan semua orang tanpa mengira status atau pangkat.


"Netizen boleh bercakap apa sahaja kerana mereka tidak mengenali saya yang sebenar. Saya seorang yang sangat rendah diri dan berkawan dengan semua orang," kata Noora kepada kami.


Noora juga tidak cerewet dalam memilih pasangan asalkan lelaki tersebut bertanggungjawab terhadap keluarga. "Untuk pasangan hidup, saya tidak terlalu memilih asalkan dia bertanggungjawab, memahami dan tidak mempermasalahkan status saya dalam hubungan," tambahnya.


Kisah Cinta yang Hangat di Media Sosial

Pada April lalu, kisah cinta Azri dan Noora menjadi perhatian apabila foto mereka makan bersama tular di media sosial, turut disertai oleh bekas isteri aktor itu, Ellie Suriaty. Malah, rakan baik Noora, penerbit Datuk Ayu Puteh, seakan memberi bayangan bahawa Azri bakal menamatkan zaman dudanya dengan sahabatnya itu.


Namun, pada Selasa lalu, Noora memberitahu kami bahawa hubungannya dengan Azri telah berakhir. Noora menjelaskan bahawa perpisahan tersebut berlaku kerana mereka tidak mempunyai keserasian untuk meneruskan hidup sebagai suami isteri.


Bekas Isteri Azri Turut Bersuara

Isu ini semakin hangat apabila bekas isteri Azri, Ellie Suriaty, 54, memberitahu bahawa punca pasangan itu tidak jadi kahwin adalah kerana Noora tidak bersetuju dengan penundaan tarikh pernikahan mereka. Ellie turut berasa kesal apabila Noora memberi alasan tiada keserasian dalam hubungan mereka dan mendakwa semua keputusan mengikut telunjuk Noora.


Jom Kongsi Cerita Ini!

Apa pendapat anda tentang kisah cinta Noora Kay dan Azri Iskandar? Adakah status dan gelaran penting dalam hubungan? Kongsikan pendapat anda di ruangan komen dan jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda di media sosial! Siapa tahu, mungkin ada yang boleh belajar sesuatu daripada kisah ini.


💌 Jangan lupa kongsi cerita ini! Tekan butang kongsi dan sebarkan cerita menarik ini kepada kawan-kawan anda. Setiap pandangan berharga!

Previous Post Next Post

Contact Form