Nora Danish Pilih Telan Masalah Keluarga, Enggan Buka Aib Sesiapa - "Saya Tanggung Semua Kesalahan"



Hey, geng! Jom kita sembang tentang isu terbaru yang tengah hangat ni. Pelakon terkenal, Nora Danish, baru-baru ni meluahkan rasa kecewa dia bila tindakannya untuk berdiam diri tentang isu keluarga menyebabkan spekulasi yang tak betul.


Nora, atau nama penuhnya Nora Mohd Danish Hanif, yang kini berusia 42 tahun, memilih untuk memikul semua kesalahan di bahunya, asalkan orang lain dapat hidup dengan bahagia.


"Biar nampak kita yang buruk di luar, sebab dari dulu saya tak suka aibkan orang lain sebab diri sendiri pun bukan sempurna.


"Masalah keluarga, biar saya sahaja yang telan. Bila kita pilih untuk diam dan bertapis, macam-macam spekulasi timbul sampai dituduh bermacam-macam.


"Tapi Alhamdulillah, saya dah bersedia. Saya akan tanggung semua kesalahan asalkan semua pihak bahagia.


"Doakan yang baik-baik buat semua pihak. Allah sebaik-baik perancang," kata Nora.


Dia kongsi perkara ni dalam Instastory dia pada hari Khamis.


Selain itu, Nora juga tegaskan yang dia bukanlah wanita yang manja dan mengharapkan duit suami seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak.


Nora menjelaskan, sejak dahulu lagi dia dah terbiasa berdikari dan sentiasa ingin membantu menyara keluarga dan anak-anaknya.


"Saya bekerja tanpa henti sejak awal untuk keluarga dan anak-anak saya. Dari dulu, saya tak pandai meminta-minta walaupun dengan suami sendiri.


"Alhamdulillah. Terima kasih kepada Allah kerana memberi kudrat dan rezeki.


"Bukan niat nak banggakan diri sendiri, cuma saya nak sangkal dakwaan sesetengah pihak yang menyangka saya dimanjakan," jelasnya.


Pada bulan April lalu, Nora secara terbuka mengakui perkahwinannya dengan Nedim Nazri sedang dilanda masalah.


Namun, Nora dan Nedim berusaha menangani masalah tersebut dengan matang. Malah, mereka sudah tinggal berasingan sejak awal tahun ini.


Untuk rekod, Nora dan Nedim berkahwin pada 30 Mac 2017 dan mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Mohamed Neqayl, 6 tahun. Sebelum itu, Nora pernah berkahwin dengan Datuk Rizal Ashram Ramli atau Jejai pada 20 Jun 2006 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Putra Rayqal, 15 tahun, sebelum bercerai pada 2008.


Kalau korang rasa artikel ni menarik dan bermanfaat, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan korang. Jom sebarkan positivity! 💕✨

Previous Post Next Post

Contact Form