Peguam Cabar Suami Bunga Citra Lestari: Audit Semula Akaun Syarikat!



Selamat sejahtera kepada semua pembaca yang setia! Hari ini, kita bakal mengupas isu hangat yang mungkin membuatkan kita terpinga-pinga. Jangan risau, cerita kita kali ini bakal disampaikan dengan gaya santai yang pasti buat korang teruja!


Jadi, kalau korang masih ingat lagi kisah cinta dan perceraian Bunga Citra Lestari (BCL) dengan suaminya yang terdahulu, Tiko Aryawardhana, pasti korang akan teruja dengan berita terkini ni!


Arina Winarto, bekas isteri kepada Tiko, bukan main lagi semangatnya nak pastikan keadilan berlaku. Dia tak main-main, dia cabar Tiko untuk audit semula akaun syarikat mereka! Bukan calang-calang duit pun, korang. Kira-kira RM1.7 juta ringgit Malaysia yang disyaki terpesong.


Tak semestinya dia cemburu atau punya dendam, tau! Peguam Leo Siregar yang mewakili Arina menyatakan dengan jelas yang isu ni serius, tak ada kaitan dengan cemburu atau dengki. Leo ni macam superhero, memperjuangkan keadilan untuk klien dia!


"Kalau tak bersalah, kenapa tak buat audit semula? Jom kita lihat keputusannya nanti," kata Leo dengan bersemangat. Betul lah, RM6.9 bilion Rupiah bukan duit main-main. Kita kena pastikan semuanya clear dan jelas!


Tapi, Leo pun tak lupa pesan kepada Tiko agar bersikap profesional. Janganlah keluarkan kenyataan yang boleh confusekan semua orang. Lebih baik kita sama-sama bekerjasama untuk selesaikan masalah ni, kan?


Sebelum ni, Tiko disyaki menggelapkan duit syarikat tanpa pengetahuan Arina. Jahat betul, kan? Arina mula curiga bila tengok laporan kewangan syarikat ada yang tak kena. Memang drama betul ni!


Tiko pun tak bagi penjelasan yang memuaskan pasal hasil audit tu. Akhirnya, Arina terpaksa buat laporan polis atas tuduhan pecah amanah. Betul-betul cerita macam dalam drama!


Korang ingat lagi tak tarikh perkahwinan BCL dengan Tiko? 26 Jun 2014, tau! Tapi, sedihnya, mereka berpisah pada 28 Oktober 2021. Setelah tu, Tiko melangkah ke jalan baru dengan Bunga pada 2 Disember tahun lepas.


Jadi, apa pendapat korang tentang isu ni? Jangan pendam sorang-sorang, kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang supaya semua boleh sama-sama berbincang! Sebelum kita berpisah, jangan lupa untuk subscribe dan follow blog kita untuk update berita terkini! Jumpa lagi, pembaca setia!






Previous Post Next Post

Contact Form