Perkahwinan Dengan JLo Di Hujung Tanduk? Ben Affleck Dikhuatiri Kembali Buat Perangai Lama!


Hai semua! Ada gosip hangat yang tengah berlegar-legar di Hollywood, terutama sekali mengenai pasangan glamor, Ben Affleck dan Jennifer Lopez. Jadi, apa cerita sebenarnya?


Kawan-Kawan Risau Ben Affleck Kembali Ketagih Alkohol

Keluarga dan rakan-rakan rapat Ben Affleck khabarnya tengah risau gila kalau-kalau Ben, 52, terjerumus semula ke dalam masalah ketagihan alkohol. Dengar cerita, hubungan Ben dengan JLo tengah goyah dan ini mungkin mempengaruhi keadaan Ben secara keseluruhan.


Sumber yang rapat dengan Ben kata, keadaan dia sekarang membimbangkan dan katanya Ben dah mula menyentuh minuman keras semula.


"Saya dengar dia kembali mengambil minuman beralkohol dan ramai bimbang jika dia kembali kepada tabiat lamanya. Apabila saya pandang matanya, ada sesuatu dipendamkan. Wajahnya nampak sedih dan murung. Ramai orang risau dan mengambil berat tentang dia," kata seorang sumber kepada Daily Mail.


Sejarah Ketagihan Alkohol Ben Affleck

Kita semua tahu yang Ben Affleck pernah mengakui mengalami masalah ketagihan alkohol sejak 10 tahun yang lalu. Ini jugalah salah satu sebab yang membawa kepada perceraiannya dengan pelakon Jennifer Garner pada 2018, walaupun mereka berkahwin sejak 2005.


Walaupun dah bercerai, Jennifer Garner tetap menyokong Ben dan menghantar dia ke pusat pemulihan pada 2017. Sweet kan?


Cinta Lama Berputik Kembali

Sebelum berkahwin dengan Jennifer Garner, Ben sebenarnya pernah bercinta dengan Jennifer Lopez atau JLo pada awal 2000-an. Tapi, hubungan mereka terputus pada 2004. Siapa sangka, cinta mereka kembali bertaut pada 2021 dan akhirnya melangsungkan perkahwinan setahun kemudian.


Adakah ini pengakhiran kepada kisah cinta epik Ben dan JLo? Hanya masa yang akan menentukan.


Suka artikel ini? Jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan anda!


Jangan ketinggalan untuk follow blog kami untuk lebih banyak gosip dan cerita sensasi terus ke skrin anda. Tekan butang share di bawah dan sebarkan cerita ini! 💖

Previous Post Next Post

Contact Form