Randy Pangalila: Air Mata di Gelanggang, Umum Bersara dari Sukan Tinju


Randy Pangalila Mengumumkan Persaraan Tinju dengan Air Mata

Pelakon popular Randy Pangalila tidak dapat menahan sebak ketika mengumumkan persaraannya dari dunia tinju baru-baru ini. Randy, yang kini berusia 34 tahun, mengambil keputusan berat ini kerana janji yang dibuat kepada keluarganya.


"Saya terpaksa buat keputusan ini kerana janji saya pada keluarga dan isteri yang ini akan menjadi perlawanan terakhir saya," kata Randy dengan penuh emosi.


Perlawanan Terakhir Randy di Byon Combat Showbiz 3

Randy mengumumkan persaraan ini selepas perlawanan sengit dengan Kkajhe di acara Byon Combat Showbiz 3 di Jakarta, Indonesia. Kemenangan dalam perlawanan ini adalah penutup yang sempurna untuk karier tinju Randy.


"Sekarang semua orang faham kenapa perlawanan ini begitu penting bagi saya? Kerana saya mahu ia berakhir dengan kemenangan," katanya.


Randy Pangalila: Dari Selebriti ke Juara Tinju

Randy berharap peminatnya tidak akan melupakan dia, bukan sahaja sebagai seorang selebriti, tetapi juga sebagai seorang juara tinju.


"Saya berharap kamu semua tidak akan pernah lupakan saya, bukan sahaja sebagai Randy Pangalila selebriti, tapi juga sebagai juara tinju. Terima kasih buat peminat sukan bela diri di Indonesia, tetapi ini adalah Randpunk (nama panggilan Randy) sign out!," katanya.


Kehidupan Peribadi Randy

Untuk rekod, Randy telah mendirikan rumah tangga bersama aktres Chelsey Frank pada Januari 2019. Mereka dikurniakan dua cahaya mata yang comel, Blair Willow yang berusia 3 tahun dan Asher Griffin yang berusia 1 tahun.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Marilah sama-sama menyokong Randy Pangalila dan meraikan pencapaian hebatnya dalam dunia tinju.

Previous Post Next Post

Contact Form