Renjun NCT Rimas Diganggu Peminat Fanatik, Merayu Berhenti Mengekorinya


Hai Semua! Jom Baca Cerita Renjun dan Kongsi Dengan Kawan-Kawan Anda!

Renjun dari kumpulan NCT nampaknya sudah tidak tahan lagi dengan gangguan peminat fanatik, atau yang lebih dikenali sebagai sasaeng. Tanpa mempedulikan perasaan Renjun, mereka sering mengekorinya ke mana sahaja dia pergi.


Renjun yang kini berusia 24 tahun, berkongsi bahawa dia sering diekori oleh peminat fanatik yang sanggup menaiki penerbangan yang sama dengannya. Perkara ini membuatkan Renjun sentiasa berasa cemas kerana dia sedar ada mata yang sentiasa memerhatikannya.


Lebih mengejutkan, ada peminat yang menyamar sebagai anggota kumpulan NCT untuk menelefonnya, semata-mata untuk bercakap dengannya.


"Sejujurnya, saya sangat tertekan apabila mereka mengganggu hidup saya. Mereka mengekori saya sampai dalam kapal terbang dan mengambil gambar saya ketika tidur. Tidak cukup dengan itu, mereka tidak berhenti menelefon saya menggunakan identiti ahli NCT yang lain. Selagi saya tak jawab, mereka akan terus mengganggu dan saya sudah tidak tahan," kata Renjun dengan penuh emosi.


Renjun meluahkan segala kekesalannya menerusi mesej panjang lebar di aplikasi Bubble pada Rabu lalu. Dia turut memberi amaran tegas bahawa dia tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika gangguan ini berterusan.


"Saya tidak akan berdiam diri dan akan melaporkan anda semua kepada pihak polis. Saya akan buru sampai dapat! Tolonglah berhenti ganggu hidup saya," tegas Renjun.


Untuk pengetahuan semua, Renjun memulakan karier nyanyian bersama kumpulan NCT Dream pada tahun 2016 dan sejak itu, beliau menjadi salah satu anggota yang paling dikenali dalam kumpulan tersebut.


Jadi, apa kata kita hormati privasi idola kesayangan kita? Jom, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan bersama kita sokong Renjun dengan cara yang lebih beradab dan hormat!


Terima kasih kerana membaca! Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda di media sosial. Mari kita bersama-sama menunjukkan sokongan yang sebenar kepada idola kesayangan kita! 💖

Previous Post Next Post

Contact Form