Rimas! Charli XCX Diganggu Peminat Jerit Kata-Kata Kecaman Kepada Taylor Swift


PENYANYI terkenal, Charli XCX, rasa rimas dengan tindakan peminat yang menjerit 'Taylor Swift is Dead' semasa persembahannya di ZIGClub, Sao Paolo, Brazil, baru-baru ini. Charlotte Emma Aitchison, atau lebih dikenali sebagai Charli XCX, yang kini berusia 31 tahun, meluahkan rasa kecewanya di media sosial dan meminta peminat agar tidak mengulang perbuatan tersebut.


Konflik Pemain Drums dan Bekas Kekasih Taylor Swift

Perkara ini timbul selepas peminat Charli menyerang Taylor Swift ketika album versi digital 'The Tortured Poets Department' dilancarkan pada minggu yang sama dengan pelancaran album keenam Charli. Peminat Charli mendakwa Taylor seolah-olah cuba menghalang Charli daripada mencapai tempat teratas di Carta Rasmi United Kingdom (UK).


Hubungan peribadi juga menambah minyak ke dalam api. Charli XCX adalah tunangan kepada George Daniel, pemain drum kumpulan The 1975, yang merupakan ahli kumpulan bersama bekas kekasih Taylor Swift, Matty Healy. Situasi ini menyebabkan peminat membuat spekulasi bahawa salah satu lagu dari album terbaru Charli, 'Brat', iaitu 'Sympathy is a Knife', mungkin ditujukan kepada Taylor Swift. Lirik lagu tersebut berbunyi: "Don’t wanna see her backstage at my boyfriend’s show, Fingers crossed behind my back, I hope they break up quick," yang seakan-akan menyindir Taylor.


Seruan Charli XCX kepada Peminat

Charli XCX berharap agar peminatnya lebih matang dan tidak lagi mengulangi tindakan yang boleh mencetuskan kontroversi. Dia ingin peminat fokus kepada muzik dan menikmati persembahannya tanpa melibatkan diri dalam persengketaan yang tidak berfaedah.


Kongsi Artikel Ini!

Jika anda peminat Charli XCX atau Taylor Swift, atau hanya ingin tahu lebih lanjut tentang apa yang berlaku dalam dunia muzik, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi dan sebarkan kepada mereka yang mungkin berminat. Sama-sama kita raikan muzik dengan cara yang positif dan menghargai karya seni mereka.


Suka artikel ini? Kongsikan dengan kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form