"Sayu Abby Abadi Lihat Marissa Kurus: Pesan Anak Belajar Daripada Pengalaman"


Pelakon terkenal Abby Abadi, atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Rahman, baru-baru ini meluahkan kebimbangannya mengenai keadaan fizikal anaknya, Marissa Dania, yang dilihat semakin kurus.


Abby, 47, dalam nada penuh kasih sayang menasihati Marissa untuk menjaga pemakanan dan kesihatannya dengan lebih baik.


"Kurus sangat dah anak mama, sedih mama tengok. Makan banyak sikit dan jaga diri baik-baik," tulis Abby di Instagram pada Jumaat lalu.


Dalam perkongsian tersebut, Abby turut menasihatkan Marissa supaya mengambil pengajaran daripada pengalaman hidupnya. Abby juga berjanji untuk sentiasa berada di sisi anak perempuannya itu, memberikan sokongan tanpa henti.


"Belajar dari pengalaman okay, sayang? Mama, abah, papa, mummy dan adik-adik semua sayang... LillahiTaala," kata Abby lagi.


Sebelum ini, nama Marissa menjadi bualan ramai apabila dikatakan bernikah di Thailand dengan seorang lelaki bernama Ahmad Aslam yang juga berstatus suami orang pada 27 Disember tahun lalu. Spekulasi itu kemudiannya disahkan oleh Abby sendiri pada 16 Mac lalu.


Walaupun terdapat ketegangan antara Abby dan Marissa kerana gadis itu cuba mengelak daripada bertemu ibunya, hubungan mereka kini sudah pulih apabila Marissa dilihat meraikan 1 Syawal bersama Abby.


Jom Kongsi Artikel Ini!

Artikel ini penuh dengan pengajaran dan kasih sayang seorang ibu terhadap anaknya. Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga dapat mengambil iktibar dan merasakan kehangatan kasih sayang dalam keluarga. Klik butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form