Seronoknya Ainul Aishah Menjadi Seorang Ibu!


Ainul Aishah, pelakon popular, baru sahaja mengumumkan berita gembira - dia telah melahirkan anak pertamanya! Bagi Ainul, menjadi seorang ibu bukanlah sesuatu yang baru. Beliau berkongsi bahawa dia telah bersedia untuk peranan ini sejak dahulu, walaupun jodohnya tiba agak lewat.


Mengimbas kembali pengalaman melahirkan anak pertamanya pada usia hampir 40 tahun, Ainul Aishah mengakui bahawa perjalanan ini bukanlah mudah tetapi dialah bersyukur kerana dapat mengharunginya dengan tabah.


"Sejak saya masih muda, saya sudah punya cita-cita untuk menjadi ibu. Tetapi jodoh itu datang pada masanya yang Allah tentukan," katanya penuh syukur.


Ainul berkongsi kisah kegembiraannya melalui sebuah video di Instagram pada Jumaat lalu, ketika dia menceritakan pengalaman indah melahirkan cahaya mata pertamanya, Kara Isabel, pada 29 Mei yang lalu.


"Alhamdulillah, kehadiran Kara Isabel telah menyempurnakan hidup saya dan suami. Kami sangat bersyukur kepada Allah kerana memberi kami peluang ini," katanya dengan rasa bahagia yang jelas terpancar di wajahnya.


Bagi Ainul, menjadi seorang ibu bukan sahaja membawa kesempurnaan kepada hidupnya tetapi juga merupakan tanggungjawab yang amat bermakna.


"Dia adalah anugerah terbesar dalam hidup saya. Saya berjanji akan menjaga dan melindungi dia sepanjang hidup saya," ujarnya dengan penuh kasih sayang.


Ainul, yang berkahwin dengan Khalid Redzuan pada September 2022 selepas lima tahun bercinta, kini mengakui bahawa kehidupannya berubah sepenuhnya dengan kehadiran si kecil. Dia berharap agar pengalaman indah ini dapat memberi inspirasi kepada sesiapa yang sedang menantikan keajaiban menjadi seorang ibu.


Jom kongsikan kisah seronok ini dengan rakan-rakan anda yang suka berita gembira! Semoga cerita Ainul Aishah ini dapat memberi semangat dan keceriaan kepada semua.

Previous Post Next Post

Contact Form