Siti Jamumall Pilih Aiman Tak Kesah Sebagai Suami: Janda Kini Kembali Bergelar Isteri


Hey guys! Ada berita gempak untuk korang semua. Usahawan terkenal dan personaliti TikTok, Siti Jamumall atau nama sebenarnya Siti Suriani Wahiddin, 25, kini telah menamatkan zaman janda dengan memilih Aiman Tak Kesah sebagai suami. Wow, kan?


Siti baru-baru ini kongsi berita gembira ini menerusi satu hantaran video di akaun TikTok miliknya. Walaupun begitu, dia masih belum bersedia nak berkongsi butiran lanjut mengenai perkahwinan mereka. Tapi jangan risau, dia janji akan ceritakan lebih dalam masa terdekat.


Siti berkata, "Terima kasih atas doa semua. Insya-Allah, saya akan berkongsi lebih lanjut dalam masa terdekat. Doakan perjalanan saya ini dipermudahkan."


Aiman pun tak ketinggalan tinggalkan komen pada video tu. Dia minta semua orang doakan kebahagiaan mereka hingga ke akhir hayat. Sweet sangat!


Bila tengok kat ruangan komen, ramai netizen terkejut tapi tetap bagi sokongan dan doa yang terbaik untuk Siti dan Aiman. Mereka dikatakan bernikah di Satun, Thailand, awal Jun 2024.


Sebelum ni, Siti sepatutnya bernikah pada 31 Mei dengan seorang lelaki lain, tapi majlis tu dibatalkan atas sebab peribadi. Persiapan dah dibuat, jemputan pun dah dihantar, tapi Siti ambil keputusan untuk berdiam diri tanpa mengulas lanjut.


Untuk yang tak tahu, Siti pernah berkahwin dengan Mohammad Syafiq pada 2019 dan bercerai pada Disember 2022. Mereka ada dua anak lelaki, Putra Adam Rizki, 5, dan Putra Aiman Zafran, 3 tahun.


Jadi, apa kata korang kongsi artikel ni dengan kawan-kawan? Bukan je korang dapat tahu cerita terbaru, tapi boleh juga spread the love and support untuk Siti dan Aiman. Klik butang share tu sekarang! ❤️


Feel free to share this article, guys! Let’s spread the joy and support Siti and Aiman on their new journey together. #SitiJamumall #AimanTakKesah #LoveIsInTheAir

Previous Post Next Post

Contact Form