Tak Jadi Kahwin? Ini Kisah Sebenar Noora Kay dan Azri Iskandar!


Eh, kenapa tak jadi kahwin? Noora Kay, seorang usahawan berjaya dan bekas kekasih kepada pelakon terkenal Azri Iskandar, menjelaskan bahawa keputusan membatalkan perkahwinan mereka adalah hasil persetujuan bersama. Noora menegaskan bahawa tiada isu Azri hanya mengikut telunjuknya sepanjang hubungan mereka.


Tak Ada Ikut Telunjuk, Keputusan Bersama

Noora, 48, menafikan dakwaan kononnya Azri perlu mengikut setiap permintaannya. "Semua keputusan dibuat atas perbincangan bersama. Tidak ada isu ikut telunjuk saya. Itu satu fitnah. Saya tidak tahu siapa yang ikut telunjuk saya kerana perkara tersebut tidak pernah wujud," katanya ketika dihubungi kami pada Khamis.


Azri Lebih Ikut Kata Bekas Isteri?

Menurut Noora, Azri lebih banyak mengikut kata bekas isterinya, Ellie Suriaty, yang bertanggungjawab dalam menguruskan majlis pernikahan mereka. "Saya dan Azri sudah berbincang (putuskan hubungan) dari segala sudut. Tidak timbul isu ikut cakap saya, mungkin Azri yang ikut telunjuk Ellie agaknya... Itu yang saya boleh katakan," tambahnya.


Penundaan Tarikh Nikah

Noora memberitahu bahawa dia sudah dimaklumkan dan bersetuju dengan penundaan tarikh nikah yang sepatutnya berlangsung pada 5 Jun lalu. "Berkenaan dengan menunda tarikh nikah itu benar, saya faham sahaja yang Azri perlu menyelesaikan beberapa komitmen kerja. Perbincangan tunda nikah itu dibuat terlebih dahulu pada awal bulan April, jadi kalau saya nak putuskan hubungan dengan Azri sebab tidak mahu menunda tarikh nikah, mungkin saya dah buat awal," katanya.


Keputusan Akhir: Tidak Ada Jodoh

Noora menjelaskan bahawa mereka telah cuba untuk melihat sejauh mana hubungan mereka dapat dijalinkan, namun akhirnya mereka mendapati bahawa tiada keserasian untuk bergelar suami isteri. "Saya rasa bila sudah berusia ini tidak manislah menjalinkan hubungan yang masih belum halal. Tapi saya tidak maklum untuk putuskan hubungan kerana mahu ikut flow sahaja, sampai satu masa hati saya terdetik yang memang kami ini tidak ada jodoh," jelasnya.


Sebuah Pengakhiran yang Harmoni

Meskipun keputusan ini mengejutkan ramai, Noora menegaskan bahawa tiada perasaan dendam atau marah antara mereka. Sebaliknya, mereka memilih untuk berkawan dan menerima takdir dengan hati yang terbuka.


Menarik kan kisah ni? Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, mungkin mereka juga boleh belajar sesuatu daripada cerita Noora dan Azri. Klik butang share di bawah dan sebarkan! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form