Tak Mampu Lagi Tutup Kebenaran: Bekas Isteri Berusaha Jaga Nama Baik Virgoun

 



"Ibu Minta Maaf Anak-Anak..."

Bekas isteri Virgoun, Inara Rusli, telah cuba sedaya upaya menjaga nama baik penyanyi itu demi kebaikan tiga anak mereka. Namun, setelah Virgoun ditangkap kerana penyalahgunaan dadah pada Khamis lalu, Inara tak lagi dapat menyembunyikan kebenaran.


“Ibu minta maaf anak-anak. Saya sudah cuba buat yang terbaik untuk menyelamatkan Virgoun. Tapi, kejadian ini memang mengubah pandangan anak-anak terhadapnya,” katanya dengan nada sayu.


Fokus Pada Anak-Anak

Inara enggan mengulas lanjut mengenai penangkapan bekas suaminya yang ditahan bersama seorang wanita. Dia hanya mahu menumpukan perhatian kepada membesarkan anak-anak mereka.


“Banyak perkara yang kami lalui. Anak-anak perlukan ibu yang kuat dan waras untuk terus mencari rezeki dan mendidik mereka,” jelasnya.


Damai Demi Anak-Anak

Difahamkan, pasangan ini baru sahaja mencapai kata sepakat berhubung beberapa isu berbangkit dan bersetuju untuk berdamai. Inara telah menarik balik laporan polis terhadap Virgoun atas dakwaan berzina, manakala Virgoun juga bersedia menarik balik laporan polis yang dibuat terhadap Inara.


Penangkapan Virgoun

Penyanyi lagu "Surat Cinta Untuk Starla" itu ditahan di sebuah rumah sewa di Ampera, Jakarta Selatan pada 20 Jun lalu bersama seorang wanita. Polis merampas dadah jenis syabu dan alatan menghisap ketika serbuan.


Untuk rekod, Virgoun dan Inara berkahwin pada 2014 tetapi rumah tangga mereka berakhir tahun lalu selepas penyanyi itu berlaku curang. Mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata: Starla Rhea Idola Virgoun, Faithlee As-Sya'ir Virgoun, dan Terang Sharique Virgoun.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga ingin mengetahui kisah ini dan berkongsi pandangan mereka. Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form