Tersilap Tuduh: Hwang Jung Eum Berdepan Saman Fitnah


Pelakon Terkenal Korea Selatan dalam Masalah Besar!

Hwang Jung Eum, pelakon popular Korea Selatan, kini berhadapan dengan tindakan saman selepas didakwa mengeluarkan kenyataan fitnah terhadap seorang wanita. Wanita tersebut mengambil tindakan undang-undang kerana merasakan Jung Eum cuba memutar belit perjanjian yang pernah dibuat antara mereka.


Wanita itu menjelaskan bahawa kenyataan yang dibuat oleh Jung Eum bukan sahaja mengelirukan tetapi juga memberi impak negatif besar terhadap dirinya, sehingga menjadi mangsa kecaman netizen di media sosial.


"Saya tidak pasti sama ada Jung Eum benar-benar menyesal akan tindakan dilakukan terhadap saya," kata wanita tersebut.


Isu Mula Timbul

Segalanya bermula apabila Jung Eum mendedahkan wajah wanita tersebut, mendakwa dia adalah perempuan simpanan suaminya, Lee Young Don. Namun, selepas menyedari kesilapan, Jung Eum memadam semua perkongsian berkaitan di media sosial.


Tawaran Ganti Rugi dan Permintaan Pengurangan Bayaran

Dalam usaha membetulkan keadaan, Jung Eum menawarkan sejumlah wang sebagai ganti rugi. Namun, dia meminta agar bayaran tersebut dikurangkan dan dibayar secara berperingkat. Wanita itu merasa kesal apabila syarikat pengurusan Jung Eum menuduhnya meminta ganti rugi dua kali ganda berbanding tawaran asal.


Rekod Perkahwinan dan Perceraian

Untuk rekod, Jung Eum pernah memfailkan perceraian terhadap suaminya yang juga seorang pemain golf profesional, pada September 2020. Bagaimanapun, permohonan itu ditarik balik dan mereka kembali berbaik. Namun, pada Februari lalu, Jung Eum memfailkan penceraian buat kali kedua dipercayai berkaitan dengan sikap curang suaminya.


Pasangan yang berkahwin pada 2016 ini mempunyai dua orang anak yang berusia tujuh dan dua tahun.


Apa Kata Anda?

Apakah pendapat anda tentang situasi ini? Adakah Jung Eum patut berdepan tindakan saman atau dia berhak diberikan peluang kedua? Kongsikan pandangan anda di ruangan komen!


Kongsi Cerita Ini!

Jika anda rasa artikel ini menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan rakan-rakan anda di media sosial! Lebih banyak pandangan, lebih menarik perbincangan kita!


Terima kasih kerana membaca dan selamat berkongsi!

Previous Post Next Post

Contact Form