Tom Cruise Pilih Konsert Taylor Swift Berbanding Graduasi Anak


Tom Cruise, pelakon terkenal dalam filem-filem aksi seperti Mission Impossible, baru sahaja menjadi tumpuan perhatian selepas tidak menghadiri majlis graduasi anak perempuannya, Suri Cruise, di LaGuardia High School, New York. Keputusan ini menuai kecaman dari netizen yang mengecewakan, terutama bila Tom dilihat berada di konsert Taylor Swift di London hanya beberapa hari selepas itu.


Walaupun kehadiran di konsert Taylor Swift memaparkan Tom yang gembira bergelak tawa bersama Travis Kelce, kekasih Taylor, belakang pentas, tindakan ini memperkukuhkan lagi kekecewaan orang ramai. Ini bukanlah kali pertama Tom dikritik kerana ketidakhadirannya dalam acara penting yang melibatkan anak perempuannya. Sebelum ini, beliau juga lebih memilih menghadiri sambutan hari jadi Victoria Beckham di London berbanding ulang tahun ke-18 Suri.


Ketidaksempurnaan hubungan antara Tom dan Suri turut diperjelaskan dengan tindakan Suri yang menukar namanya kepada Suri Noelle, menunjukkan keinginannya untuk menjauh dari bayang-bayang ayahnya.


Bagi yang ingin membaca lebih lanjut mengenai insiden ini atau berkongsi pendapat, jangan malu untuk klik butang kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form