Adele Umum Rehat Panjang: Tangki Kosong, Tiada Lagu Baharu!


Peminat setia Adele pasti terkejut dengan berita terbaru dari penyanyi sensasi ini. Selepas kejayaan album 30 yang dilancarkan pada 2021, Adele kini mengumumkan bahawa dia akan berehat panjang dari dunia muzik. Wah, ada berita apa di sebalik rehat panjang ni?


Dalam satu temu bual baru-baru ini, Adele yang berusia 36 tahun berkongsi bahawa dia tiada sebarang perancangan untuk menghasilkan lagu baharu dalam waktu terdekat. Rupa-rupanya, selepas tamat persembahan residen di Las Vegas tahun ini, Adele berhasrat untuk mengambil masa untuk berehat dan melakukan perkara lain di luar dunia muzik.


"Saya langsung tiada perancangan untuk lagu baharu. 'Tangki' saya kosong sekarang ini. Saya mahu berehat panjang dan melakukan perkara lain buat seketika," kata Adele. Jelas sekali, penyanyi Easy On Me ini memerlukan masa untuk memulihkan tenaga dan mungkin mencari inspirasi baru.


Lebih menarik lagi, Adele secara berseloroh mendedahkan bahawa dia sudah lama tidak berlatih menyanyi di rumah seperti kebiasaan sebelum ini. "Pelik juga sekarang ini saya tidak lagi menyanyi di rumah," ujarnya. Mungkin kita boleh katakan Adele sedang dalam fasa 'refresh' yang seronok!


Jadi, kepada semua peminat Adele, bersabarlah dan terus sokong karya-karya hebatnya yang telah dikeluarkan. Jika anda rasa berita ini menarik, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda!


Nak tahu lebih lanjut? Jangan lupa ikuti perkembangan Adele di sini dan teruskan bersama kami untuk berita-berita terkini!

Previous Post Next Post

Contact Form