Adira Suhaimi Unfollow Bekas Suami di Media Sosial: Menjaga Hati dan Pandangan, Bukan Bergaduh


Bila cakap tentang perpisahan, tak semestinya semuanya berakhir dengan gaduh dan pergeseran. Begitulah yang ingin ditegaskan oleh penyanyi Adira Suhaimi selepas dia dan bekas suaminya, usahawan Datuk Seri Adnan Abu, masing-masing mengambil keputusan untuk berhenti mengikuti akaun media sosial antara satu sama lain.


Menurut Adira, tindakan ini diambil untuk menjaga hati dan pandangan masing-masing selepas tamat tempoh idah. "Ini semua untuk menjaga pandangan, hati, dan mata. Kami mahu hubungan baik yang telah terjalin terus kekal baik. Walaupun kami tidak saling mengikuti di media sosial, itu tidak bermakna kami bergaduh. Kami tetap berjumpa kerana dia adalah bapa kepada anak-anak kami."


Adira juga menegaskan bahawa walaupun hubungan mereka telah berubah, ia masih mesra dan tidak terjejas oleh komen-komen netizen. "Kadang-kadang, ada gurauan dan keakraban yang mungkin kelihatan berlebihan, tetapi itu normal dalam hubungan kami. Ketika tempoh idah, saya tahu dia boleh balik rumah dan saya tidak berhak untuk menghalangnya. Hubungan kami baik sahaja sebagai rakan."


Berkaitan dengan keputusan Adira untuk berpindah dari kediaman mereka, Adira menjelaskan bahawa ia bukanlah tanda dia mahu melarikan diri dari Adnan. "Saya pindah bukan jauh pun, cuma ada beberapa masalah dengan rumah lama. Saya terpaksa cari tempat lain, tetapi masih dalam kawasan yang sama. Jadi, kami tetap akan berjumpa," ujarnya.


Pada 15 Julai lalu, Adnan mengesahkan bahawa tempoh idah Adira telah tamat selepas mereka sah bercerai pada 24 April. Ini dilakukan untuk mengelakkan sebarang fitnah mengenai bekas isterinya. Adnan juga telah menceraikan isteri pertamanya, Sharifah Norshafila, pada 14 Mei 2024, dan mereka dikurniakan sembilan orang anak hasil daripada kedua-dua perkahwinan.


Kongsi Khabar Baik Ini!

Rasa artikel ini bermanfaat? Jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda dan beritahu mereka tentang cerita menarik ini. Anda juga boleh tinggalkan komen di bawah jika anda ada pandangan atau soalan. Jom teruskan berbual!

Previous Post Next Post

Contact Form