Aepul Roza Menang Besar di The Hardest Singing Show!


Tahniah kepada Aepul Roza! Penyanyi hebat ini telah dinobatkan sebagai juara The Hardest Singing Show (THSS), membawa pulang wang tunai RM150,000 selepas persembahan yang luar biasa di Pusat Konvensyen CIDB, Cheras pada malam Ahad. 🏆🎤


Persembahan Memukau dan Standing Ovation

Dengan persembahan yang mendapat standing ovation, Aepul, atau nama sebenarnya Noor Syaiful Muhd Zalaludin, 36, berjaya menewaskan lima peserta lain termasuk Ayda Jebat, Aisha Retno, Stacy, Zizi Kirana, dan Putera Muhammad. Ini adalah kemenangan pertamanya dalam mana-mana pertandingan, dan Aepul tidak dapat menyembunyikan rasa syukurnya dengan sujud syukur ketika namanya diumumkan sebagai juara.


“Saya tak pernah menang apa-apa pertandingan walaupun cabutan bertuah. Alhamdulillah rezeki Allah!” – Aepul Roza


Lagu Pilihan dan Pujian Juri

Dalam pusingan akhir, Aepul mempersembahkan lagu “It’s My Life” dari Bon Jovi dan berduet dengan Putera Muhammad menerusi lagu “Melompat Lebih Tinggi”. Juri jemputan, Datuk Seri Siti Nurhaliza, memuji Aepul kerana tampil dengan idea yang sangat kreatif.


“Persembahan awak berjaya buat darah saya naik. Saya kagum dengan tenaga dan idea yang ditampilkan!” – Siti Nurhaliza


Hadiah dan Penghargaan

Aepul bukan sahaja membawa pulang wang tunai, tetapi juga sebuah trofi dan pakej percutian pelayaran. Naib Juara pula jatuh kepada Ayda Jebat, manakala Stacy menduduki tempat ketiga dengan hadiah RM10,000.


THSS bersiaran selama 10 minggu secara langsung di saluran Astro Ria, dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Rina Nose. Juri tetap termasuk Edry Abdul Halim dan Zizan Razak, serta juri jemputan yang mengagumkan.


Jom Kongsi Kemenangan Ini!

Aepul Roza telah membuktikan bahawa usaha dan kreativiti membuahkan hasil. Mari kita berikan sokongan kepada artis kita! Jika anda teruja dengan kejayaan Aepul, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan dan tunjukkan sokongan anda! 🎉✨


Kongsikan pendapat anda tentang persembahan Aepul di ruangan komen!

Previous Post Next Post

Contact Form