Aliff Aziz Ada Duit Simpanan, Tuduhan Ruhainies Tanggung Hidup Satu Fitnah Berat!


Pelakon popular, Ruhainies, baru-baru ini menafikan tuduhan yang mengatakan dia menanggung kehidupan Aliff Aziz selepas aktor tersebut bercerai dengan Bella Astillah. Ruhainies, atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Illyas, 31, menegaskan bahawa spekulasi yang dibuat netizen adalah fitnah berat dan tidak benar sama sekali.


Menurut Ruhainies, Aliff mempunyai sumber kewangan dan simpanan yang mencukupi untuk menanggung kehidupannya sendiri. "Itu fitnah yang sangat-sangat berat, dan benda itu sudah tentu tidak benar. Selama ini Aliff punya tawaran berturut-turut, takkanlah duit dia cepat habis atau pun sudah habis," katanya kepada kami.


Ruhainies menjelaskan perkara itu ketika ditemui selepas perbicaraan kes khalwat di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada hari Rabu yang lalu.


Ditanya mengenai perkembangan kariernya selepas kontroversi tersebut, Ruhainies memberitahu bahawa dia masih menerima tawaran lakonan dan mempunyai projek-projek yang sedang dirancang. "Alhamdulillah saya ada projek macam biasa dan saya tidak mahu kongsi dahulu. Nanti tengoklah di media sosial apa yang saya buat," ujarnya.


Aliff pula memilih untuk berehat seketika daripada sebarang tawaran dan menggunakan wang simpanan yang ada. "Alhamdulillah saya masih ada simpanan saya yang sebelum ini dengan tawaran yang ada. Masih ada (duit) dan doakan yang baik-baik untuk semua," katanya.


Untuk rekod, Aliff dan Ruhainies ditangkap atas dakwaan khalwat di sebuah kondominium di Kuala Lumpur pada 9 Mac lalu. Pada 20 Jun lalu, mereka juga hadir ke mahkamah bagi lanjutan bon jaminan berkenaan kes khalwat tersebut. Kedua-duanya mengaku tidak bersalah dan perbicaraan akan disambung pada 17 Oktober depan dengan bon jaminan mereka turut dilanjutkan.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga mendapat info terkini tentang dunia selebriti! Ikuti kami untuk lebih banyak berita menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form