Aliff Aziz Luah Rindu Pada Anak, Mohon Maaf di Hari Jadi


Dalam suasana ulang tahun kelahiran yang ketujuh, pelakon dan penyanyi terkenal, Aliff Aziz, meluahkan rasa rindu yang mendalam terhadap anak lelakinya, Ayden Adrean. Walaupun berjauhan, kasih seorang ayah tetap utuh dan doanya sentiasa mengiringi.


Aliff, atau nama sebenarnya Mohamad Aliff Aziz, 33, berkata, “Ayah rindukan awak lebih daripada apa yang awak bayangkan. Ayah minta maaf kerana tidak dapat bersama di hari istimewa ini namun doa ayah akan sentiasa menemani. Semoga awak terus membesar menjadi anak yang pintar dan kacak.”


Luahan hati ini dikongsikan Aliff di laman Instagram miliknya pada Isnin, berserta gambar kenangan mereka berdua. Dalam kapsyennya, Aliff turut memberi gambaran bahawa ahli keluarganya di Singapura turut menitipkan hadiah buat Ayden.


Harapan Aliff untuk bertemu dengan dua orang anaknya, Ayden dan Ara Adreana, yang kini berada di bawah jagaan bekas isteri, Bella Astillah, juga diluahkan dengan penuh harapan. “Ayah sayangkan awak. Semoga ayah dapat berjumpa awak dan adik dalam masa terdekat,” ujarnya penuh rasa rindu.


Untuk makluman, Aliff dan Bella mempunyai seorang lagi anak perempuan bernama Ara Adreana, yang kini berusia 4 tahun. Pasangan ini sah bercerai talak satu di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada 13 Jun lalu, setelah lapan tahun mendirikan rumah tangga. Aliff bersetuju menyerahkan hak penjagaan anak kepada bekas isterinya, sementara Bella pula tidak menuntut sebarang mutaah serta harta sepencarian.


Kongsi Kisah Ini Dengan Kawan-Kawan Anda!

Sungguh menyentuh hati kisah Aliff Aziz dan anak-anaknya. Jika anda rasa artikel ini menarik dan bermakna, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan anda. Mungkin kisah ini dapat memberikan inspirasi dan semangat kepada mereka yang melalui situasi yang sama. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan kebaikan!

Previous Post Next Post

Contact Form