Aliff Aziz Ucap Selamat Hari Jadi dan Mohon Maaf pada Ruhainies: "Semoga Allah Membalas Segala Kebaikan Awak"



Walaupun namanya tengah hangat diperkatakan, pelakon Aliff Aziz tidak lupa untuk memberi ucapan hari jadi kepada aktres Ruhainies. Melalui Instastory pada Ahad, Aliff, yang juga dikenali sebagai Mohammad Alif Aziz, 33, mengirimkan doa dan ucapan selamat hari jadi kepada Ruhainies.


"Selamat ulang tahun! Semoga hari istimewa ini penuh dengan kegembiraan. Semoga tahun-tahun yang akan datang membawa lebih banyak kebahagiaan buat awak," tulis Aliff dalam perkongsiannya.


Dalam perkongsian yang sama, Aliff juga memuat naik gambar mereka berdua dari salah satu rakaman drama mereka yang bertajuk Terjerat. Tidak hanya itu, dia juga mengambil kesempatan untuk memohon maaf atas apa yang berlaku antara mereka sebelum ini.


"Semoga Allah membalas segala kebaikan awak. Maafkan saya dan kami semua atas kekurangan yang berlaku," tambahnya.


Sebelum ini, nama Aliff dan Ruhainies menjadi bualan hangat selepas mereka ditangkap atas dakwaan berkhalwat pada 9 Mac lalu di sebuah kondominium di Kuala Lumpur. Kedua-duanya telah mengaku tidak bersalah ketika sebutan kes di Mahkamah Tinggi Syariah, Kuala Lumpur pada 3 Julai lalu.


Walaupun ada yang mengecam mereka ketika itu, Aliff menegaskan bahawa tiada alasan untuk mereka bermusuhan walaupun sedang menghadapi kes mahkamah.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan!

Previous Post Next Post

Contact Form