Ammar Alfian Reda Dihukum Ayahanda Cik Ton di Gim... "Aku Tak Salah Tapi Hadap Sajalah"


Siapa sangka gara-gara namanya dikaitkan dengan kontroversi, Ammar Alfian terpaksa menelan 'hukum' dari Ayahanda Cik Ton di sebuah gimnasium. Ammar Alfian, atau nama sebenarnya Ammar Alfian Aziz Mohd Zakri, 37, menerima latihan mengangkat berat secara berterusan daripada lelaki tersebut walaupun tidak bersalah.


"Aku tak salah apa-apa tapi aku kena hukum dengan dia (Cik Ton). Dia hukum aku walaupun bukan salah aku, tapi orang kata hadap sajalah. Aku yang kena fitnah, aku yang kena hukum. Itulah lumrah kehidupan," katanya.


Ammar berkongsi pengalaman tersebut dalam satu hantaran video di TikTok miliknya pada petang Isnin. Dalam video tersebut, Ammar dilihat gigih melakukan latihan angkat berat bersama beberapa orang rakannya.


Walaupun difitnah, Ammar menegaskan dia tidak kisah selagi orang yang rapat dengannya mengenali dirinya yang sebenar. "Biar orang fitnah kita, janji kita dan orang tersayang kenal dan tahu siapa kita. Alhamdulillah," ujarnya.


Pada 8 Julai lalu, berita tentang seorang wanita yang dipukul oleh seorang pelakon yang juga kekasihnya menjadi bualan ramai. Nama Ammar disebut-sebut sebagai pelakon tersebut berdasarkan beberapa petunjuk seperti umur dan fizikalnya yang berbadan sasa. Namun, Ammar menyangkal tuduhan berkenaan dalam ruangan komen di Instagram kami yang turut melaporkan berita tersebut.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, kisah Ammar ini mungkin memberikan mereka inspirasi atau sekurang-kurangnya hiburan. Klik butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form