Anak Berdengkur Kuat, Achey Ambil Serius Nasihat Netizen - Ada Apa Sebenarnya?



Siapa sangka, video comel anak berdengkur boleh jadi perbualan hangat! Pelawak terkenal, Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah, 38, menerima teguran dan nasihat daripada netizen mengenai anak perempuannya, Nur Tiara Zinnirah, yang berdengkur kuat ketika tidur.


Achey, yang memang mengambil serius mengenai perkara ini, bersyukur kepada netizen yang memberikan komen kerana tanpa teguran mereka, mungkin dia tidak akan menyedari kepentingan mendapatkan rawatan untuk Tiara.


"Terima Kasih Netizen!"


"Saya nak ucapkan terima kasih pada yang komen... kalau tak ada komen mungkin kami tak ambil tindakan tentang isu dengkur tu," kata Achey dengan penuh rasa syukur.


Langkah Awal - Jumpa Pakar


Achey mengakui bahawa dia juga risau dengan keadaan Tiara dan telah membuat temu janji dengan doktor pakar untuk mendapatkan penjelasan lanjut. "Memang rasa macam ada masalah, jadi kami akan bawa jumpa doktor pakar selepas ini, dah buat temu janji dah pun. Kita ambil komen tu pada sudut positif. Iyalah kami pun risau juga sebab dia seorang je anak kami, takut bila 40 orang cakap jadi betul," jelasnya.


Dengkuran Tiara - Penat atau Masalah Kesihatan?


Menurut Achey, Tiara hanya berdengkur kuat apabila terlalu penat melakukan aktiviti harian. Namun, pada hari biasa, dengkuran Tiara adalah normal seperti kanak-kanak lain. "Dia kalau terlalu penat memang kuat berdengkur, tapi pada hari biasa normal je macam budak-budak biasa. Kami pun ada tunjuk video tu dan terangkan dengan baik-baik dan bertanya nak bawa dia jumpa doktor. Kemudian Tiara okay sahaja untuk berbuat demikian," tambah Achey.


Netizen Prihatin


Sebelum ini, video Tiara sedang tidur dengan dengkuran yang kuat telah menjadi perhatian netizen. Rata-rata netizen mencadangkan agar Achey dan isterinya membawa Tiara berjumpa pakar untuk mengetahui kondisi kesihatan sebenar anak mereka.


Kongsi Artikel Ini!


Cerita Achey dan Tiara ini membuka mata kita semua tentang pentingnya mendengar nasihat dan teguran dari orang sekeliling. Jadi, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda. Mungkin ada di antara mereka yang mempunyai pengalaman yang sama dan boleh mendapat manfaat daripada kisah ini!


Sila Kongsi Artikel Ini Dengan Kawan-Kawan Anda!

Previous Post Next Post

Contact Form