"Aurel Hermansyah Kecoh! Korset Punca Perut Nampak Buncit, Bukan Hamil Seperti Yang Dikata"



Aurel Hermansyah baru-baru ini menjadi tumpuan ramai di majlis kenduri adik iparnya, Thariq Halilintar dan Aaliyah Massaid pada malam Sabtu lalu. Namun, bukan kerana majlis tersebut, tetapi kerana penampilannya yang mencuri perhatian netizen!


Ramai yang mula membuat spekulasi bahawa Aurel sedang mengandung anak ketiga. Kenapa? Sebabnya adalah perutnya yang nampak buncit ketika dia mengenakan kebaya merah dengan potongan sendat, seolah-olah menampakkan susuk tubuhnya.


Namun, Aurel yang berusia 26 tahun pantas menjelaskan bahawa dia tidak hamil. Menurutnya, korset yang dipakai di sebalik kebaya tersebut adalah penyebab utama mengapa perutnya kelihatan berisi. “Saya pakai korset jadi nampak tebal di bahagian perut saya. Saya sudah cuba untuk ketatkan lagi tapi sudah tidak boleh,” jelas Aurel.


Tambahnya lagi, fabrik kebaya yang digunakannya adalah jenis tebal, yang turut menyumbang kepada penampilan tubuhnya yang kelihatan lebih berisi. "Jadi memang tak boleh buat apa-apa. Fabrik kebaya pula memang tebal sampai ada yang menyangka saya sedang hamil," kata Aurel.


Penyanyi ini juga menutup ruangan komen di Instagram untuk mengelakkan spekulasi tentang kehamilannya daripada menjadi tidak terkawal.


Untuk rekod, Aurel telah mendirikan rumah tangga dengan Atta Halilintar pada 3 April 2021 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata perempuan iaitu Ameena, 2 tahun, dan Azura, 6 bulan.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda yang mungkin terlepas berita panas ini! 😄✨


Apa pendapat anda tentang kejadian ini? Tinggalkan komen anda di bawah!

Previous Post Next Post

Contact Form