Ayu Ting Ting Jawab Tuduhan Adik Bekas Tunang: Perpisahan Bukan Sebab Masalah Kewangan


Penyanyi terkenal, Ayu Ting Ting, telah mengesahkan bahawa ikatan pertunangan bersama seorang tentera berpangkat Kolonel, Muhammad Fardana, telah berakhir. Ayu, atau nama sebenarnya Ayu Rosmalina, 32, menyatakan bahawa perpisahan mereka adalah disebabkan oleh tiada lagi persefahaman antara mereka.


"Cukup Keluarga Terdekat Sahaja yang Tahu"

Ayu tidak mahu menyebarkan aib sesiapa dan menjelaskan bahawa hanya keluarga terdekat sahaja yang mengetahui punca sebenar perpisahan mereka. "Apa pun masalahnya, cukup saya, Allah, keluarga dan rakan-rakan sahaja yang tahu. Biarlah ia menjadi rahsia di antara kami," kata Ayu.


Sindiran dari Adik Fardana

Kenyataan Ayu ini adalah sebagai respon kepada sindiran adik Fardana, Dinar Salsa, yang menyalahkan Ayu sebagai punca putusnya ikatan pertunangan mereka. Namun, Ayu memilih untuk tidak mengulas lanjut dan hanya memberitahu bahawa keputusan berpisah dibuat pada 22 Jun lalu sebelum memaklumkan kepada keluarga masing-masing lima hari kemudian.


Bukan Masalah Kewangan

Menegaskan bahawa perpisahan bukan berpunca daripada masalah kewangan, Ayu menjelaskan bahawa dia bukan seorang wanita materialistik. "Kalau nak kata masalah ekonomi, saya tak rasa kami boleh sampai sini. Sejak awal saya boleh terima apa sahaja status bekas tunang, saya bukan jenis orang yang tengok harta benda," katanya.


Sejarah Perhubungan Ayu

Ayu dan Fardana mengikat tali pertunangan hanya selepas sebulan berkenalan. Untuk rekod, Ayu pernah mendirikan rumah tangga bersama Henry Baskoro Hendarso pada 4 Julai 2013 dan bercerai pada 1 April 2014. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Bilqis Khumairah Razak, pada 28 Disember 2013.


Kongsi Artikel Ini!

Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mari kita sebarkan berita ini supaya lebih ramai yang tahu cerita sebenar di sebalik perpisahan Ayu Ting Ting dan Fardana. Klik butang kongsi sekarang dan jadilah yang pertama untuk memberitahu rakan-rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form