Bakat Muda Terbongkar! 15 Artis Hebat Menyinar di Generasi DFP


Salam muzik dan seni kepada semua peminat! 🎶 Dewan Filharmonik PETRONAS (DFP) baru-baru ini melancarkan satu inisiatif hebat, Generasi DFP, yang bertujuan untuk mencungkil dan mempamerkan bakat muda tanah air. Inisiatif ini adalah platform yang sangat dinanti-nantikan bagi penyanyi, penggubah dan pemuzik baru untuk menunjukkan bakat mereka kepada dunia.


Jangan Lepaskan Peluang Ini!

Inisiatif Generasi DFP dilancarkan pada Mac lalu dan telah menerima lebih 100 video penyertaan dari artis dan band berusia antara 18 hingga 30 tahun. Selepas proses saringan yang ketat, hanya 15 artis dan band yang terpilih untuk membuat persembahan sulung mereka di pentas DFP.


Berikut adalah senarai artis solo dan band yang berjaya melangkah ke peringkat seterusnya:


Artis Solo:


Fadzly

Syiqin Azln

Ruhil Ariana Wilson

Ee Vone

Ruebben Chelvan

Dekwa Cuwa

Amrita Soon

Khalyn Mulyani

Jo Lixian

Mardiana

Band:


Meruked

LOKO

Saiko Rama

Cherry On Top

Sounds Like Sunday

Jadual Konsert:

Konsert Generasi DFP akan dimulakan pada Rabu, 24 Julai 2024, jam 8.30 malam. Pada malam tersebut, anda akan dapat menyaksikan persembahan dari Fadzly, Syiqin Azln, Ruhil Ariana Wilson, Ee Vone, dan LOKO.


Konsert seterusnya dijadualkan pada 25 September dan 20 November 2024. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan bakat-bakat muda ini di pentas yang hebat ini!


Dapatkan Tiket Anda Sekarang!

Tiket untuk konsert ini sudah pun dijual di laman web DFP dengan beberapa kategori harga:


Premium: RM149

A Reserve: RM129

B Reserve: RM109

C Reserve: RM99

Suite: RM169/RM189

Apa tunggu lagi? Ajak kawan-kawan anda, beli tiket sekarang, dan jangan lepaskan peluang untuk menyokong bakat tempatan kita!


Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga tidak terlepas peluang untuk menyaksikan konsert yang penuh dengan bakat hebat ini!

Previous Post Next Post

Contact Form