Bapanya, M Jamil, Telah Berkahwin Empat Kali – Sadiq Bahagia Dengan Keluarga Baharu


Sadiq Jamil, pelakon popular, telah mendedahkan bahawa bapanya, pengarah terkenal M Jamil, telah berkahwin empat kali, dengan perkahwinan terbaharu pada tahun 2016. Selepas kehilangan ibunya, Sadiq, 26 tahun, bersama keluarga baharunya hidup dengan bahagia tanpa sebarang masalah.


"Saya gembira melihat ayah bahagia dengan kehidupannya sekarang. Walaupun beliau sudah berkahwin empat kali, kami semua bahagia bersama keluarga baharu," katanya kepada kami semasa ditemui di tayangan perdana drama X-Change di TGV Sunway Velocity Mall, Kuala Lumpur.


Sadiq juga menjelaskan bahawa hubungannya dengan keluarga baharunya sangat rapat, terutamanya dengan adik-beradiknya. Setiap minggu, mereka melawat ayah mereka dan memberikan sokongan, terutamanya setelah beliau tidak lagi mampu bekerja.


"Kami semua sangat rapat dan sentiasa menyokong satu sama lain. Walaupun ayah sudah tidak bekerja, kami tetap bersatu dalam kebaikan," tambahnya.


Selain itu, Sadiq turut berkongsi mengenai kesihatan ayahnya yang menghadapi cabaran kesihatan, termasuk penyakit strok yang dialaminya selama enam tahun.


"Ayah saya mengalami strok enam tahun yang lalu, tetapi Alhamdulillah, beliau dalam keadaan sihat dan dijaga dengan baik oleh mak tiri saya," jelasnya.


Bagi yang tidak mengetahui, M Jamil, selain daripada menjadi seorang pengarah yang berjaya, juga merupakan anak kepada seniwati terkenal Datuk Sarimah Ahmad, dan telah dikurniakan sebelas orang anak. Sadiq sendiri adalah hasil dari perkahwinan Jamil dengan pelakon Siti Rohani Wahid.


Mari kongsikan cerita menarik ini dengan rakan-rakan anda! Semoga kebahagiaan keluarga Sadiq dan M Jamil terus berkekalan!

Previous Post Next Post

Contact Form