Bella Astillah Menangis Depan Kaabah: Melepaskan Segala Kesedihan di Tanah Suci


Lepaskan Segala Beban di Hati Bersama Bella Astillah di Makkah


Hampir seminggu berada di Tanah Suci Makkah untuk menunaikan ibadah umrah, pelakon Bella Astillah meluahkan rasa syukur yang tidak terhingga kerana diberi peluang untuk menjejakkan kaki ke sana. Bella, atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabella Awang Astillah, yang berusia 30 tahun, menyifatkan keberadaannya di Makkah sebagai satu peluang untuk menenangkan hati yang selama ini penuh dengan kebimbangan.


"Makkah adalah tempat hati mendapat ketenangan, ketika kita menyerahkan kebimbangan dan keinginan kita kepada Allah. Terima kasih ya Allah kerana menjemputku menjadi tetamuMu. Tidak terungkap dengan kata-kata atas segala nikmat dariNya," kata Bella.


Dalam perkongsian di Instagramnya pada petang Jumaat, Bella memaparkan dirinya sebak dan menangis ketika melihat Kaabah. Tangisannya semakin kuat sehingga terpaksa ditenangkan oleh rakan jemaah. Momen tersebut telah meraih perhatian ramai yang rata-rata berharap Bella akan menemui ketenangan selepas menghadapi pelbagai cabaran hidup.


"Menangislah sepuasnya... Selamat mengadu sepuasnya pada Allah, Bella. Selamat mengubat hati yang telah lama terluka," kata seorang netizen dalam komen.


Pada 13 Mac lalu, Bella nekad memfailkan cerai terhadap pelakon Aliff Aziz selepas bekas suaminya dicekup khalwat dengan Ruhainies oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan pada 9 Mac 2024. Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016 dan dikurniakan dua cahaya mata, Ayden Adrean, 7, dan Ara Adreanna, 4 tahun. Pasangan ini pernah bercerai pada 16 Mei 2019 selepas Aliff beberapa kali berlaku curang namun kembali rujuk ketika dalam tempoh idah.


Mari kita sama-sama mendoakan agar Bella terus tabah dan menemukan ketenangan yang dicari. Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya kita semua dapat memberikan sokongan kepada Bella dalam perjalanan hidupnya.


Kongsi Artikel Ini Dengan Kawan-Kawan Anda!


Terkadang kita juga perlu melepaskan segala beban di hati. Mungkin ada di antara kawan-kawan anda yang juga memerlukan sokongan. Kongsi artikel ini untuk memberi inspirasi dan kekuatan kepada mereka.

Previous Post Next Post

Contact Form