Cincin Bertambah Mewah untuk Isteri Hamil: Justin Bieber ‘Upgrade’ Cincin Tunang Hailey


Pengorbanan isteri yang sedang hamil patut dihargai, dan Justin Bieber tahu cara yang sempurna untuk melakukannya! Baru-baru ini, penyanyi terkenal ini telah 'upgrade' cincin tunang Hailey Bieber dengan sentuhan mewah yang pasti membuatkan semua orang terpukau.


Hailey baru-baru ini mendedahkan bahawa dia menerima cincin baharu dari Justin selepas disahkan hamil. Walaupun awalnya dia tidak mahu berkongsi berita ini kepada umum, cincin tersebut akhirnya menjadi bualan ramai.


Hailey berkata, “Saya dengar pelbagai khabar angin mengenai cincin saya. Saya tak suka mendengarnya. Cincin saya cuma satu karat lebih besar daripada sebelum ini (cincin tunang),” jelasnya ringkas.


Cincin baru ini menampilkan berlian berbentuk bujur yang besar, dianggarkan antara 6 hingga 10 karat! Justin, yang turut terlibat dalam rekaan cincin tersebut bersama tukang berlian, memastikan ia direka khas untuk Hailey.


Sebelum ini, cincin berlian Hailey menarik perhatian apabila dia memuat naik foto kuku tangannya yang dihiasi dengan pelekat bunga sakura, memberikan petunjuk bahawa mereka bakal menyambut cahaya mata perempuan.


Pada 10 Mei lalu, Justin berkongsi berita gembira bahawa isterinya kini sedang hamil enam bulan. Pasangan ini juga memuat naik video romantis mereka memperbaharui ikrar perkahwinan selepas enam tahun bersama.


Untuk pengetahuan, Justin dan Hailey telah berkahwin pada September 2018 di New York, hanya dua bulan selepas bertunang.


Jangan lupa untuk kongsi berita menarik ini dengan rakan-rakan anda! Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan kegembiraan ini!

Previous Post Next Post

Contact Form