Datin Red Belum Ada Pengganti, Fokus Doa Kebaikan untuk Bekas Suami dan Adira


Dalam berita yang menggemparkan, Datuk Seri Adnan Abu kini kembali bersama penyanyi Adira Suhaimi, menjadikan ramai tertanya-tanya tentang keadaan bekas isteri pertama Adnan, Datin Red. Datin Red, yang nama sebenarnya Sharifah Norshafila Hashim, 38, baru-baru ini menjelaskan bahawa dia sedang dalam proses memulakan hidup baru selepas bercerai pada bulan Mei lalu.


Datin Red mengaku bahawa dia kini berada dalam keadaan baik dan hanya mampu berdoa yang terbaik untuk bekas suami serta Adira. "Saya mohon doa daripada semua agar saya dapat bangkit dan menjadi lebih kuat. Sekarang, saya hanya fokus untuk memulakan kehidupan baru," kata Sharifah ketika dihubungi.


Walaupun spekulasi muncul mengatakan bekas suaminya ada cuba memujuknya untuk kembali semula, Datin Red menegaskan bahawa dia kini tiada siapa-siapa dan sedang memberi tumpuan sepenuhnya kepada diri sendiri serta anak-anak mereka. "Saya tiada pengganti, fokus saya hanya pada diri sendiri dan anak-anak. Sekarang, saya mahu meneruskan hidup dengan cara saya sendiri," tambahnya.


Sharifah turut berkongsi bahawa kehidupan hariannya tidak banyak berubah selepas berpisah dengan Adnan. Namun, dia kini aktif dalam perniagaan jamu untuk menyokong kehidupannya. "Hidup saya masih sama, cuma tiada suami. Produk jamu saya baru sahaja dilancarkan dan saya masih belajar dalam bidang ini. Sokongan daripada semua amat saya hargai," katanya.


Sementara itu, Adnan, 46, baru-baru ini mengumumkan bahawa dia dan Adira sedang merancang untuk berkahwin pada Aidilfitri tahun depan. Adnan juga telah berbincang dengan keluarga Adira mengenai perancangan tersebut.


Datin Red dan Adnan berkahwin pada tahun 2005 dan dikurniakan lima orang anak. Sementara itu, Adnan dan Adira telah bersama selama sembilan tahun dan mempunyai empat orang anak.


Kepada pembaca, jika anda suka dengan artikel ini, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan anda! Mari kita teruskan memberikan sokongan dan doa kepada semua yang terlibat.

Previous Post Next Post

Contact Form