Denny Sumargo: Bapa Yang Berteladan, Elak Pandang Wanita Seksi


Denny Sumargo, pelakon popular yang bakal menjadi bapa tidak lama lagi, sedang mempersiapkan diri secara mental dan fizikal untuk menjadi contoh yang terbaik kepada bayi perempuannya yang akan dilahirkan tidak lama lagi.


Sebagai permulaan, Denny, yang kini berusia 41 tahun, mula mengambil langkah penting dengan mengelak pandangannya dari wanita yang berpakaian seksi.


"Saya mula kurang melihat wanita seksi kerana anak perempuan saya akan segera lahir. Saya ingin memastikan saya menjadi contoh yang baik baginya," katanya dengan tegas.


Menurut Denny, ini adalah langkah penting bagi beliau untuk memastikan dia tidak tergoda atau terpancing untuk berlaku tidak setia kepada isterinya.


"Dia akan melihat saya sebagai role model dalam hidupnya, dan itulah yang saya mahu capai," tambahnya.


Dalam keterangannya, Denny juga berkongsi bahawa isterinya, Olivia Allan, dijangka akan melahirkan anak pertama mereka pada pertengahan bulan Julai ini.


Ini merupakan berita gembira bagi pasangan ini, setelah mengalami beberapa keguguran sejak mereka berdua berkahwin pada tahun 2020.


Denny turut berkongsi bahawa mereka telah menyediakan segala-galanya untuk menyambut kedatangan bayi termasuk pakaian dan bilik bayi.


"Saya memilih barang yang praktikal dan tidak mahal kerana saya tahu anak akan cepat membesar. Ini adalah cara saya untuk menghormati rezeki yang diberikan kepada kami," jelas Denny.


Dengan persediaan yang matang dan tekad untuk menjadi bapa yang bertanggungjawab, Denny Sumargo mahu menginspirasi lebih ramai untuk menghormati pasangan hidup mereka dan menjadi contoh yang baik kepada anak-anak.


Call to Action: Kongsi kisah inspiratif ini dengan kawan-kawan anda untuk memberi semangat kepada lebih ramai untuk menghormati dan menghargai kehidupan keluarga mereka.

Previous Post Next Post

Contact Form