"Drama Hangat! Pelakon Lelaki Popular Didakwa Pukul Kekasih, Polis Keluarkan Waran Tangkap!"


Betul ke ni? Dalam dunia hiburan yang penuh dengan drama dan kontroversi, kali ini seorang pelakon lelaki popular sekali lagi mencetuskan berita hangat. Pelakon lelaki yang didakwa memukul kekasih pada 7 Julai lalu kini menjadi buruan pihak polis selepas gagal dikesan untuk membantu siasatan.


Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar, menyatakan bahawa mereka telah cuba menghubungi pelakon tersebut melalui WhatsApp, tetapi tiada balasan diterima. Jika pelakon tersebut terus menghilangkan diri, waran tangkap akan dikeluarkan. Menurut Shahrulnizam, “Jika selepas penyampaian Seksyen 111 Kanun Tatacara Jenayah (KTJ) disempurnakan dan subjek masih gagal mematuhi untuk hadir mengikut tarikh dan masa yang ditentukan, kita akan memohon waran tangkap melalui mahkamah.”


Polis kini giat menjalankan siasatan dengan telah merakam keterangan kakak mangsa sebagai saksi dan sedang menunggu laporan perubatan. Kejadian yang didakwa berlaku di Ara Damansara, Petaling Jaya pada awal pagi Ahad, telah mengejutkan ramai pihak. Mangsa yang berusia 25 tahun memaklumkan bahawa dia dihubungi oleh suspek pada pukul 4 pagi untuk berjumpa di lokasi kejadian sebelum dikasari.


Kisah ini menjadi lebih panas apabila disahkan bahawa kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan. Siapakah pelakon tersebut dan apakah motif di sebalik tindakan ini? Sama-sama kita tunggu perkembangan selanjutnya!


Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk lebih banyak cerita sensasi dunia hiburan! Jangan lupa tinggalkan komen anda di bawah dan beritahu kami pendapat anda mengenai isu ini.


Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan berita ini!

Previous Post Next Post

Contact Form