Drama Terkini: Reman Alif Teega dan Aisyah Hijanah Disambung Lagi!



Reman Alif Teega dan Aisyah Hijanah Disambung 3 Hari Lagi

Tempoh tahan reman pasangan pempengaruh media sosial terkenal, Aisyah Hijanah dan Alif Teega, telah disambung selama tiga hari lagi sehingga 16 Julai ini. Majistret Siti Zahirah Zaidon telah memberi kebenaran kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyambung reman terhadap pasangan suami isteri tersebut, bersama dua individu lain.


Pada 10 Julai yang lalu, SPRM telah menahan Alif atau nama sebenarnya Mohd Hazalif Mohd Hazani, 30, dan Aisyah, 26, dipercayai untuk membantu siasatan atas dakwaan menyeleweng dana derma awam. Pasangan ini sebelum ini pernah tampil menafikan dakwaan tersebut dan berhasrat mengheret pemfitnah mereka ke mahkamah.


Pada 11 Julai, Mahkamah Majistret Putrajaya telah membenarkan permohonan reman terhadap Alif dan Aisyah yang dibuat oleh SPRM. Perintah reman itu dikeluarkan oleh Majistret Irza Zulaikha Rohanuddin dan pasangan itu direman selama empat hari, yang sepatutnya berakhir pada Ahad.


Drama ini pastinya menarik perhatian ramai, terutama sekali pengikut setia mereka di media sosial. Apa yang akan berlaku seterusnya? Adakah mereka akan berjaya membersihkan nama mereka atau adakah lebih banyak rahsia yang akan terbongkar?


Jangan ketinggalan untuk mengikuti perkembangan terkini mengenai kes ini! Pastikan anda berkongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga tahu apa yang sedang berlaku.


Kongsikan di media sosial anda sekarang dan bincangkan bersama rakan-rakan apa yang anda fikirkan tentang situasi ini!

Previous Post Next Post

Contact Form