Eddie Murphy dan Paige Butcher Akhirnya Disatukan Sebagai Suami Isteri Selepas 7 Tahun Bertunang!


Selepas tujuh tahun mengikat tali pertunangan, pelakon dan pelawak terkenal, Eddie Murphy, akhirnya mengakhiri penantian dengan mengahwini pasangannya yang cantik, Paige Butcher. Pasangan romantis ini selamat disatukan dalam satu majlis tertutup yang diadakan di Caribbean pada 9 Julai lalu.


Majlis perkahwinan yang dihadiri hanya oleh rakan dan keluarga terdekat ini berlangsung dengan suasana yang penuh intim dan mesra. Lebih menarik, anak-anak Eddie turut hadir dan memeriahkan majlis tersebut dengan mengenakan pakaian berwarna putih yang seragam.


Eddie dan Paige mula berkenalan pada tahun 2012 dan hubungan mereka semakin kukuh sehingga mereka mengikat tali pertunangan pada tahun 2018. Eddie, yang pernah berkahwin dengan Nicole Mitchell dan berpisah pada 2005 selepas 12 tahun bersama, kini berasa sangat bersyukur kerana menemukan kebahagiaan baru dengan Paige. Pelakon hebat ini juga merupakan bapa kepada 10 orang cahaya mata.


Jangan lupa untuk kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan kisah cinta yang menginspirasikan ini kepada semua.


Previous Post Next Post

Contact Form