Ernie Zakri Pilih Berdiam Diri: Luahan Kecewa Bukan Gimik Lagu Baharu


Penyanyi terkenal, Ernie Zakri, baru-baru ini menjadi tajuk utama apabila meluahkan rasa kecewa di platform X miliknya. Namun, Ernie, yang juga dikenali sebagai Nur Ernie Shahirah Zakri, 32, memilih untuk tidak mengulas secara terperinci mengenai luahan tersebut. Katanya, dia enggan menambah spekulasi atau salah faham jika dia menerangkan lebih lanjut.


“Biarlah saya sahaja yang tahu... Mungkin satu hari nanti orang akan tahu juga, mungkin melalui mulut saya sendiri,” jelas Ernie.


Menurutnya, dia hampir mendedahkan lebih banyak butiran tetapi akhirnya menarik balik niat tersebut dan memutuskan untuk terus maju ke hadapan. Ernie juga mengakui bahawa luahan itu telah mengundang banyak pertanyaan daripada orang ramai.


“Saya sedar ini telah menimbulkan banyak tanda tanya. Jika saya dedahkan, orang akan bertanya lebih lanjut. Jadi, saya biarkan sahaja,” tambahnya.


Ernie memberi penjelasan ini ketika ditemui di majlis pelancaran dan sidang media TikTok Awards Malaysia 2024 di Kuala Lumpur. Dalam perbincangan tersebut, Ernie menekankan bahawa luahan tersebut tidak berkaitan dengan bekas syarikat pengurusannya, Rocketfuel Entertainment, seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak.


“Kalau bercakap tentang lagu, Rocketfuel Entertainment sebenarnya sedang menyelesaikan semua isu berkaitan lagu-lagu saya kerana kami telah beralih kepada pihak pengurusan baru. Jadi, apa yang berlaku tiada kaitan dengan syarikat lama dan adalah salah jika ada yang mengaitkannya dengan spekulasi peminat,” jelasnya.


Tambah Ernie, dia telah menjelaskan perkara ini kepada ahli kelab peminatnya supaya tidak timbul salah faham. Dia juga menolak dakwaan bahawa luahan tersebut merupakan gimik untuk melancarkan lagu baharu.


“Cerita ini sudah berlalu dua hingga tiga minggu lalu dan saya tidak mahu memikirkannya lagi. Saya tiada komen lain, hanya meluahkan perasaan saya ketika itu. Ada yang cakap ini gimik untuk keluar lagu baharu, tetapi sebenarnya tidak. Pada masa itu, saya hanya seorang wanita biasa yang meluahkan di media sosial,” katanya.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! 💬✨

Previous Post Next Post

Contact Form