"Fazura Bahagia Bersama Fattah Walau Jarang Update di Media Sosial - Tak Perlu Tayang Kebahagiaan!"


Dalam dunia media sosial yang serba pantas, desas-desus mengenai rumah tangga selebriti sering kali menjadi tajuk perbualan. Begitu juga dengan pasangan popular, Nur Fazura dan Fattah Amin. Baru-baru ini, timbul khabar angin bahawa hubungan mereka sedang bergolak. Namun, Fazura dengan tegas menepis spekulasi tersebut dan menegaskan bahawa hubungan mereka baik-baik sahaja.


Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin, 41, menjelaskan bahawa dia jarang memuat naik gambar bersama suami tercinta, Fattah Amin, bukan kerana ada masalah, tetapi kerana kesibukan masing-masing.


"Kalau ada spekulasi di luar sana itu semuanya tidak betul. Saya dan Fattah okay saja, cuma kami berdua agak sibuk dengan kerja," kata Fazura ketika ditemui di Majlis Pelancaran Koleksi Merdeka 2024 Prospec KPM X Fazura di Hotel Westin, Kuala Lumpur.


Menurut Fazura, jadual kerja mereka yang tidak seiring menyebabkan mereka jarang bertemu. "Saya pun jarang jumpa Fattah sebab jadual kami tak sama. Pagi dia keluar ke set penggambaran dan malam baru balik," tambahnya.


Fazura turut menekankan bahawa dia tidak merasa perlu untuk mempamerkan kemesraan mereka di media sosial semata-mata untuk memuaskan hati peminat. "Kalau tiba-tiba kami kongsi gambar untuk puaskan hati semua orang itu memang tiada dan saya rasa tak perlu saya buat semua itu hanya mahu buktikan kami bahagia," jelasnya lagi.


Sikap Fazura yang jarang menunjukkan kebahagiaan mereka di media sosial juga adalah kerana rasa simpati terhadap apa yang berlaku di Palestin. "Saya rasa tak patut buat perkongsian tunjuk kebahagiaan saya dengan suami, sedangkan mereka di Palestin sedang bertarung nyawa sampai hilang anak-anak dan keluarga," katanya dengan penuh emosi.


Untuk rekod, Fazura dan Fattah Amin berkahwin pada 27 November 2017 dan telah dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya yang kini berusia 3 tahun.


Dalam perkembangan lain, Fazura baru-baru ini melancarkan koleksi tudung sempena Hari Merdeka 2024 melalui kerjasama dengan Kementerian Pendidikan Malaysia. Koleksi edisi terhad ini menampilkan 12 reka bentuk unik yang menggambarkan tema Hari Kebangsaan tahun ini, ‘Malaysia Madani Jiwa Merdeka’.


Koleksi tudung ini boleh didapati di pasaran bermula 25 Julai 2024 menerusi platform atas talian.


Jom Kongsi!


Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk sama-sama menyokong Fazura dan Fattah serta memeriahkan semangat Hari Merdeka! Tekan butang kongsi sekarang! 📲💬

Previous Post Next Post

Contact Form