Fazura Menjawab Spekulasi Rumah Tangga dengan Ringkas: "Ada di Rumah"



Ketika spekulasi mengenai rumah tangga mereka mula merebak, pasangan popular Fazura dan Fattah Amin memilih untuk merapatkan barisan dan tidak lagi berkongsi hal peribadi mereka kepada umum. Fazura, atau Nur Fazura Sharifuddin, 41 tahun, dengan tegas menyatakan bahawa mereka lebih selesa dengan pendekatan ini.


"Ada di rumah! Kami lebih memilih untuk tidak berkongsi hal peribadi sekarang," jelasnya, menanggapi pertanyaan netizen yang mengenai keberadaan Fattah dan anak mereka, Fatima.


Netizen turut bersuara, mengungkap rindu akan kebersamaan keluarga Fazura dan Fattah yang jarang terlihat di media sosial. Meskipun demikian, kali terakhir mereka bersama dirakam semasa sambutan Aidilfitri bulan lalu.


Selain itu, Fazura aktif berkongsi mengenai isu-isu global, terutamanya peperangan di Palestin, melalui platform sosialnya.


Fazura dan Fattah, yang berumur 33 tahun, bersatu sebagai suami isteri pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang puteri bernama Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 3 tahun.


Bagaimanapun, pasangan ini terus mengekalkan privasi mereka dengan baik, memilih untuk tidak terlibat dalam spekulasi media sosial yang sering berlebihan.


Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan untuk ketahui lebih lanjut mengenai pendekatan Fazura dan Fattah terhadap privasi mereka!

Previous Post Next Post

Contact Form